AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Skrevet 9. juni 2017 Jeg har chattet litt med en. Sitter her med en god følelse. Uansett utfall. Han får meg til å føle meg fin. Hele meg. Ha en fin helg :). Anonymkode: 2caa3...d2e 2
GulSitron Skrevet 9. juni 2017 #2 Skrevet 9. juni 2017 Så bra! Jeg har også en som gjør meg glad og som jeg nok er litt betatt av. Jeg sliter bare med at jeg ønsker å snakke med han, men er usikker på hvor ofte jeg skal ta kontakt før det blir masete.. Han tar heller aldri kontakt, men det er kanskje fordi han har hatt eksamen i dag og har lest mye. Blir glad av å tenke på han.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #3 Skrevet 9. juni 2017 Har nettopp begynt å chatte med han. I dag chattet vi i 3,5t i ett strekk på jobb. *blush*. Vi har begge jobber hvor dette er mulig. Han sier så mye fint til meg og praten flyter lett. Har chattet med mange, og med han er det annerledes. Har ennå ikke kontaktinfo, da det er så tidlig i prosessen. Han er den første jeg har hatt litt kontakt med som jeg kommer til å nekte for eksisterer hvis noe spør. @GulSitron - du kan jo høre hvordan det gikk :). Anonymkode: 2caa3...d2e
GulSitron Skrevet 9. juni 2017 #4 Skrevet 9. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har nettopp begynt å chatte med han. I dag chattet vi i 3,5t i ett strekk på jobb. *blush*. Vi har begge jobber hvor dette er mulig. Han sier så mye fint til meg og praten flyter lett. Har chattet med mange, og med han er det annerledes. Har ennå ikke kontaktinfo, da det er så tidlig i prosessen. Han er den første jeg har hatt litt kontakt med som jeg kommer til å nekte for eksisterer hvis noe spør. @GulSitron - du kan jo høre hvordan det gikk :). Anonymkode: 2caa3...d2e Føler jeg maser på han, til tross for at jeg ikke har tatt kontakt på ca en mnd. Var med han i påskeferien og på fest så sa han masse fint til meg om meg, men jeg er usikker på om det bare var fyllaprat, eller om det var et forsøk på å få seg noe, eller om han faktisk mente det. Han er veldig, veldig kjekk og han tok vare på meg på festen hvor jeg hadde flere gutter som prøvde seg og som ikke tok et nei for et nei. Er redd for å bli avvist eller å være for pågående.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå