AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Del Skrevet 9. juni 2017 Jeg har fått henvisning av legen til en hun hadde god erfaring med, men denne hadde plutselig en vikar istedet. Er det noen som kan anbefale noen enten offentlig eller privat i Oslo(og dersom privat; hva var prisen per konsultasjon?) Anonymkode: c8a88...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #2 Del Skrevet 9. juni 2017 Anne Zandjani holder til i Ski og er en fantastisk dame👍 Stor pågang der, men absolutt hvert det. Bruker henne som vanlig gynekolog og når vi skulle utredes. Anonymkode: a6617...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #3 Del Skrevet 11. juni 2017 På 9.6.2017 den 23.27, AnonymBruker skrev: Anne Zandjani holder til i Ski og er en fantastisk dame👍 Stor pågang der, men absolutt hvert det. Bruker henne som vanlig gynekolog og når vi skulle utredes. Anonymkode: a6617...ee3 Ski er dessverre for langt borte for meg - jeg tenkte på Oslo Men tusen takk for tips! Anonymkode: c8a88...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #4 Del Skrevet 11. juni 2017 Jeg har vært hos flere av gynekologene på Oslogynekologene, og er veldig fornøyd der. Fikk det offentlig, men de tilbyr privat og. Anonymkode: b6709...ca9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #5 Del Skrevet 11. juni 2017 Fertilitetssenteret er veldig bra Anonymkode: faecd...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeronicaAmanda Skrevet 24. juni 2017 #6 Del Skrevet 24. juni 2017 Fertilitetssenteret i Oslo (gamle Aleris) er veldig flinke! Konsultasjonene koster rundt 1000lappen for en time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå