AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #41 Skrevet 10. juni 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det endelige beviset på at han er en fjott. Valgte et navn for å få oppmerksomhet igjen. Fyren leser jo aviser Anonymkode: 483c8...848 Det er media som gir ham oppmerksomhet, og ikke minst dere brukere på forumet. Anonymkode: 18c1b...5cf
NordicViking Skrevet 10. juni 2017 #42 Skrevet 10. juni 2017 15 timer siden, The Kitten skrev: Noen som vet hva Fjotolf betyr? Det finnes ingen offisiell betydning, så vidt jeg vet. Da er det langt på vei opp til folk flest å definere ordet og gi det en mening. Og noen er allerede i gang, ser jeg. Jeg kaster meg på denne. Når noen leter etter en mening for ordet/navnet Fjotolf, så bruker man sannsynligvis Google. Og et søk i Google vil gi linker til steder på nettet der ordet fjotolf blir brukt. Jo flere som skriver om dette, jo flere linker. Og dermed dukker det opp en 'folkemening' om ordet fjotolf. Her kommer mitt forslag. Han er en fjotolf - en tulling. Så er det bare å gjenta og poste dette mange nok ganger til at Google fanger det opp.
NordicViking Skrevet 10. juni 2017 #43 Skrevet 10. juni 2017 Akkurat nå, NordicViking skrev: Han er en fjotolf - en tulling. Så er det bare å gjenta og poste dette mange nok ganger til at Google fanger det opp. Og vi gjentar: En fjotolf er en tulling. En som er litt tilbakestående, og sier dumme ting.
NordicViking Skrevet 10. juni 2017 #44 Skrevet 10. juni 2017 Akkurat nå, NordicViking skrev: Og vi gjentar: En fjotolf er en tulling. En som er litt tilbakestående, og sier dumme ting. Hva betyr ordet fjotolf? Det betyr tulling, eller dum person. En idiot.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå