Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Takk for at du tok bilde heller enn å linke til artikkelen. Ikke klikk på artikler om han så slutter forhåpentligvis avisene å skrive om han fordi de ikke får de "klikk" de ønsker når de skriver om han.

Anonymkode: 013f6...f67

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som kritikk til nordmenn. En slags kommentar.

Anonymkode: 4fed3...7b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det endelige beviset på at han er en fjott. Valgte et navn for å få oppmerksomhet igjen. Fyren leser jo aviser

Anonymkode: 483c8...848

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du tok bilde heller enn å linke til artikkelen. Ikke klikk på artikler om han så slutter forhåpentligvis avisene å skrive om han fordi de ikke får de "klikk" de ønsker når de skriver om han.

Anonymkode: 013f6...f67

Folk kommer aldri til å slutte å klikke seg inn på saker om Breivik (nå Fjotolf Hansen). Det er realiteten. Mannen eksisterer fortsatt, og det som har skjedd, det har skjedd. Ingenting endrer på det faktumet. De som ikke tåler å lese om ham, de står helt fritt til å la det være.

Anonymkode: 3fb46...dcd

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan til en viss grad forstå at han ønsker å bytte navn, men da ville jeg tro at et mer anonymt navn ville vært bedre. Som f.eks. Ola Hansen. Men Fjotolf Hansen? Fjotolf? Seriøst??? :klo: :klo: :klo:

Hva i all verden er da vitsen med å bytte navn? Er det et forsøk på å skaffe seg litt mediadekning? Tipper at navnet vil bli heftig diskutert i sosiale media, og det er kanskje nettopp det han ønsker. Jeg vil alltid kalle ham Breivik, og nekter å bruke det nye "navnet". 

• Liker 3
Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig med du, høres ut som det er en skjult agenda bak navnet der den vanlige norske mannen/kvinnen i gata blir latterliggjort.

Ironien lenge leve. 

Endret av Miss.Whitefox
  • Liker 1
Skrevet

Noen som vet hva Fjotolf betyr? 

Skrevet
10 minutter siden, The Kitten skrev:

Noen som vet hva Fjotolf betyr? 

Ser at det danske ordet 'fjot' visstnok betyr en enfoldig person.

Skrevet

Dette er seriøst den rareste nyhetssaken i 2017, og det sier ikke så rent lite.

• Liker 4
Skrevet

Ja da, om han nå først skulle bytte navn så tok jo han en som passer han perfekt :fnise::fnise::fnise: så pass skal han ha. 

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst det dummeste navnet jeg har hørt. :fart2:

Anonymkode: 84d79...265

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert inspirert av Adolf, så ikke så morsomt.

Anonymkode: 2b605...2be

Han har glemt en t i Fjotolf. Rette er vel Fjottolf.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor han får lov til å holde på?? "Jeg vil gjerne bytte navn". Nei, hold kjeft, din patetiske barnemorder! Vi driter i hva du vil!" Hvorfor kaste bort tid og papir for å oppfylle ønsker for han?

Anonymkode: 1954a...b55

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, Miss.Whitefox skrev:

Enig med du, høres ut som det er en skjult agenda bak navnet der den vanlige norske mannen/kvinnen i gata blir latterliggjort.

Ironien lenge leve. 

Signerer denne, det var min første tanke da jeg så navnet!  "Fjott" blir den norske versjonen av å kalle venstrevridde innvandrings (over-)positive for "cucked".

(Google "cucked leftie" dere som ikke forstår)

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at han veldig gjerne vil at dette skal oppfattes som en kommentar, bli gjenstand for debatt, og tolkes for innhold og betydning som om det var noe stort og samfunnsrelevant, på samme måte som han gjerne ville at manifestet skulle få den samme rollen. 

Grunnen hans vet jeg selvsagt ikke, men om jeg skulle tolket det som en slags beskjed, så er det heller nok et patetisk "Hallo, gi meg oppmerksomhet for mitt grandiose intellekt, som helt sikkert har ført til at dette navneskiftet må tillegges en stor betydning, som forresten for evig vil bli et brennhett tema i samfunnet på grunn av at det må bety noe stort. Så viktig er jeg."  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er Fjotten sin det :fnise: Snakk om å leve opp til navnet :P

Anonymkode: 44303...3c8

Jeg tenkte det samme selv da jeg hørte navnet. Et passende navn for en tåpelig fjott.

Anonymkode: bd0ba...6a8

Gjest chisandra
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor han får lov til å holde på?? "Jeg vil gjerne bytte navn". Nei, hold kjeft, din patetiske barnemorder! Vi driter i hva du vil!" Hvorfor kaste bort tid og papir for å oppfylle ønsker for han?

Anonymkode: 1954a...b55

Rett og slett fordi vi lever i et sivilisert land med stor rettssikkerhet - også for slike som han. Heldigvis, alt i alt.

AnonymBruker
Skrevet

Fikk latterkrampe da jeg leste det. Hahaha. Idiot

Anonymkode: fb7da...337

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, NordicViking skrev:

Jeg kan til en viss grad forstå at han ønsker å bytte navn, men da ville jeg tro at et mer anonymt navn ville vært bedre. Som f.eks. Ola Hansen. Men Fjotolf Hansen? Fjotolf? Seriøst??? :klo: :klo: :klo:

Hva i all verden er da vitsen med å bytte navn? Er det et forsøk på å skaffe seg litt mediadekning? Tipper at navnet vil bli heftig diskutert i sosiale media, og det er kanskje nettopp det han ønsker. Jeg vil alltid kalle ham Breivik, og nekter å bruke det nye "navnet". 

Jeg tror han prøver å provosere de etterlate enda mer. Det å våkne og forstå at barna dine har blitt drept av en som heter FJOTOLF er noe jeg ikke ville ønsket min værste fiende.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gir dere ham oppmerksomhet da? Med å skrive en tråd om ham... Unødvendig. 

Anonymkode: ac13b...d86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...