Gå til innhold

Dette gjør at jeg ALDRI blir skikkelig voksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nevn 5 punkter! 
Her er mine!

• Jeg drikker ikke kaffe
  • Jeg har barnslig humor
  • Jeg tør å drite meg ut offentlig, og synes det er gøy å se andre bli sjokkerte
  • Jeg sier "nehei, det var du som begynte":fnise:
  • Jeg liker ketchup
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke man blir skikkelig voksen før man får barn, og jeg har ingen. Jeg kommer ikke til å få heller 

Skrevet
1 minutt siden, Testosteron skrev:

Jeg tror ikke man blir skikkelig voksen før man får barn, og jeg har ingen. Jeg kommer ikke til å få heller 

Jeg har barn. Men jeg føler meg allikevel ikke voksen. Er alltid så kleint på foreldremøter og lignende. Føler jeg må leke/spille rollen som voksen :fnise: lurer på om andre også har det sånn.

Skal sies at jeg har et voksent liv og ting på stell. Jeg bare føler meg ikke voksen, sånn egentlig. Har en veldig barnslig humor og tuller hele tiden.

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes det er gøy å hoppe på trampoline 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, -lykke- skrev:

Jeg har barn. Men jeg føler meg allikevel ikke voksen. Er alltid så kleint på foreldremøter og lignende. Føler jeg må leke/spille rollen som voksen :fnise: lurer på om andre også har det sånn.

Skal sies at jeg har et voksent liv og ting på stell. Jeg bare føler meg ikke voksen, sånn egentlig. Har en veldig barnslig humor og tuller hele tiden.

Hah.. ikke ukjent.

Skrevet
1 time siden, Hjulvinge skrev:

Jeg synes det er gøy å hoppe på trampoline 

Ditto! Seriøst, hoppet for første gang på mange år denne uka. Er jo gøy! 

Og så må man hoppe på gresset etterpå fordi det er sååå ekkelt ;)

• Liker 1
Skrevet

Elsker tivoli, hoppeborger og disneyfilmer! 

Skrevet

Sover med teddybjørn

Gjest Tamsi
Skrevet

Jeg spiser pølse på julaften fordi jeg ikke liker pinnekjøtt.

Skrevet

Jeg liker smurfedrops 

Skrevet

Jeg liker kindersjokolade, zoo, bamsechips. Og kjærlighet på pinne😅

Skrevet

Jeg kan glede meg helt vilt barnslig til ting, f.eks. reise, en konsert e.l. Går rundt på flyplassen og er helt "hihihi, jeg skal på tuuuur!"  :nigo: Og jeg er fremdeles en dagdrømmer, kan leve meg så inn i en fantasiverden at andre ikke får kontakt :sjenert:

• Liker 3
Skrevet

Drikker heller ikke kaffe! Amerikanerne her syns jeg er gal lol

Skrevet
3 timer siden, -lykke- skrev:

:ler: Jeg har det også sånn, så da er vi i det minste to! 

Skrevet
3 timer siden, -lykke- skrev:

Haha! Sånn føler jeg det også! :fnise: Føler meg som et barn som leker voksen når jeg sitter på foreldremøter ol. 

Skrevet

Haha, lurer på om alle "voksne" som sitter på foreldremøter bare later som om de har peiling på hva som foregår. Kanskje lærerne også er med på skuespillet. :fnise: 

Selv sliter jeg med å gjennomføre regelmessig husarbeid som en normal voksen. Ta et skippertak én gang i mnd, maks 2? Jada, det klarer jeg kanskje til nød. Men hver dag? Hele uka? Aldri i verden. Soverommet har klær liggende på gulvet, oppvaskmaskina er alltid full, rentøyet ligger i en svær haug i klesvask-kurven, og pledd og puter ligger alltid slengt der det måtte passe seg. Føler meg som en tenåring med alt for mye frihet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...