Simbyxor Skrevet 9. juni 2017 #1 Del Skrevet 9. juni 2017 Med referanse til herreguiden-tråden, så oppretter jeg en gentleman-tråd. Til ære for alle mannlige brukere på kvinneguiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 9. juni 2017 #2 Del Skrevet 9. juni 2017 Hva skjer her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 9. juni 2017 1 minutt siden, Cyrus skrev: Hva skjer her da? Godt spørsmål. Herrene kan diskutere herre-greier. Jeg forsøker å sette igang.. Kan du si hva dine helgeplaner er? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 9. juni 2017 #4 Del Skrevet 9. juni 2017 24 minutter siden, Simbyxor skrev: Godt spørsmål. Herrene kan diskutere herre-greier. Jeg forsøker å sette igang.. Kan du si hva dine helgeplaner er? Jeg skal snekre veranda. Er faktisk på byggmax for å hente plank nå 😄 Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 9. juni 2017 #5 Del Skrevet 9. juni 2017 Her blir det mye jobb, men i morgen skal jeg en tur til byen. Og dere andre, er det noen som skal gjøre noen mannegreier som vi ikke kan fortelle i andre tråder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå