AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Skrevet 9. juni 2017 Greide dere finne ny kjæreste etter siste brudd? 2 fedre i bildet her til mine to barn og jeg skal aldri mer ha unger. Skjønner jo det er en del stigma rundt akkurat dette. Anonymkode: 4330c...578 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #2 Skrevet 9. juni 2017 Ikke bekymre deg. Anonymkode: 6c56c...d30 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #3 Skrevet 9. juni 2017 Kvinner som får unger med forskjellige menn er kvinner som ikke bryr seg om barna sine. Det var bedre før, når folk fikk barn kun og bare innenfor ekteskapet heller enn å få en masse løsunger med forskjellige menn. Anonymkode: 78cad...28f 8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #4 Skrevet 9. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som får unger med forskjellige menn er kvinner som ikke bryr seg om barna sine. Det var bedre før, når folk fikk barn kun og bare innenfor ekteskapet heller enn å få en masse løsunger med forskjellige menn. Anonymkode: 78cad...28f Du har rett. Jeg hater ungene mine. Takk for ditt innspill Anonymkode: 4330c...578 12
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #5 Skrevet 9. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som får unger med forskjellige menn er kvinner som ikke bryr seg om barna sine. Det var bedre før, når folk fikk barn kun og bare innenfor ekteskapet heller enn å få en masse løsunger med forskjellige menn. Anonymkode: 78cad...28f Stapp de forvridde og utdaterte ekteskapstankene dine en viss plass. Det ordner seg TS. Selvsagt er det håp Anonymkode: cc743...6aa 10
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #6 Skrevet 9. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stapp de forvridde og utdaterte ekteskapstankene dine en viss plass. Det ordner seg TS. Selvsagt er det håp Anonymkode: cc743...6aa Takk☺ Har kun vært singel 7 mnd. Håper dette går bra;p Anonymkode: 4330c...578
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #7 Skrevet 9. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som får unger med forskjellige menn er kvinner som ikke bryr seg om barna sine. Det var bedre før, når folk fikk barn kun og bare innenfor ekteskapet heller enn å få en masse løsunger med forskjellige menn. Anonymkode: 78cad...28f Du er visst svært ung. "Løsunge" er en stygg benevnelse for barn født utenfor ekteskap, og stammer fra tidligere tider. Altså fra den tiden du mener at alle barn ble født kun og bare innenfor ekteskap (som du sier). Anonymkode: c0b55...cd0 9
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #9 Skrevet 9. juni 2017 Hvorfor får dere barn med så mange menn? Anonymkode: 8665f...3e7 12
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #10 Skrevet 9. juni 2017 Hvor gammel er du? Anonymkode: e25d5...3c6
Sinsiew Skrevet 9. juni 2017 #11 Skrevet 9. juni 2017 Herregud. Hva faen skjer med KG om dagen? Har ferien begynt eller? Blitt en jævla barnehage. Og hvorfor i helvete lar moderatorer piss som dette stå? Trodde ikke avsporing var lov.. Er jo til å bli flau av. 10
Duftavsommerregn Skrevet 9. juni 2017 #12 Skrevet 9. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Greide dere finne ny kjæreste etter siste brudd? 2 fedre i bildet her til mine to barn og jeg skal aldri mer ha unger. Skjønner jo det er en del stigma rundt akkurat dette. Enda verre om det er 2 fedre inne i bildet til et barn Det er vel definisjonen av kaos. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #13 Skrevet 9. juni 2017 Ingen mann med selvrespekt inngår forhold der han må punge ut for 2 barn fra 2 andre menn. Enten det er penger, tid eller støy i hjemmet. Heldigvis finnes det nok av menn uten selvrespekt. Anonymkode: 2448e...c90 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #14 Skrevet 9. juni 2017 Ikke hør på slikt tull ts. Kjenner mange som har 3-4 unger med forskjellige menn. Alle blir gift igjen før eller siden. De jeg kjenner som er single i 40 årene er barnløse. . Nyt singel livet og bygg opp et liv for deg og barna. Ikke stress med å finne noen. Det kommer 😊 Anonymkode: b9a7f...acc 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #15 Skrevet 9. juni 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen mann med selvrespekt inngår forhold der han må punge ut for 2 barn fra 2 andre menn. Enten det er penger, tid eller støy i hjemmet.Heldigvis finnes det nok av menn uten selvrespekt. Anonymkode: 2448e...c90 Sånne menn kalles for Captein Save-a-hoe. Anonymkode: 910b0...b56 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #17 Skrevet 9. juni 2017 Ingen fare. Jeg er godt gift for 3 gang. Har tre barn fra før, med to forskjellige menn. Har fått det fjerde og siste barnet for ikke lenge siden. Alle barna er dog født innenfor ekteskap, om det har noe å si. Anonymkode: b33e1...4cc 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #18 Skrevet 9. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som får unger med forskjellige menn er kvinner som ikke bryr seg om barna sine. Det var bedre før, når folk fikk barn kun og bare innenfor ekteskapet heller enn å få en masse løsunger med forskjellige menn. Anonymkode: 78cad...28f Du har ikke tenkt over at det sannsynligvis er barnefedrene som ikke bryr seg da? De tror de kan smelle en dame på tjukka uten å gi henne gifteringen sånn at de bare kan stikke av når det blir for mye bleieskift eller mindre sex pga slitsom foreldrehverdag. De legger ikke verdi i å ha én kone lenger, men skal alltid ville ha muligheten åpen til noe mer spennende dukker opp og tror det er status med mange nedligg og korte forhold enn ett langt og dypt et. Å forlate barnet koster de lite siden de uansett mener en grei foreldrefordeling er at mora gjør alt og at de har gjort sin "halvdel" ved å ta to bleieskift og en trilletur i uka, og kanskje bretta sammen to par sokker av klesvasken for en gangs skyld før de går å setter seg i komfortabiliteten sin i sofaen igjen og klager på at dama maser. Anonymkode: b2f2b...657 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #19 Skrevet 10. juni 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen mann med selvrespekt inngår forhold der han må punge ut for 2 barn fra 2 andre menn. Enten det er penger, tid eller støy i hjemmet. Heldigvis finnes det nok av menn uten selvrespekt. Anonymkode: 2448e...c90 Så fint da. Min kjæreste skal slippe betale for ungene mine, jeg greier nemlig det fint selv Anonymkode: 4330c...578 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #20 Skrevet 10. juni 2017 Det er slett ikke alle kvinner når de blir gravide som har samvittighet til å ta abort. Og da kommer jo som regel barna ved et "uhell"... når de er i et forhold. At kvinner har barn med flere fedre betyr slett ikke at de har vært løse, men at de har vært uheldige med forholdet til barnefedrene. At de har valgt barna sine ser jeg på som et bevis på at de har respekt for livet og at de tar ansvar for sine handlinger. Anonymkode: f95cb...810 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå