Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Greide dere finne ny kjæreste etter siste brudd? 2 fedre i bildet her til mine to barn og jeg skal aldri mer ha unger. Skjønner jo det er en del stigma rundt akkurat dette. 

Anonymkode: 4330c...578

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bekymre deg. :)

Anonymkode: 6c56c...d30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner som får unger med forskjellige menn er kvinner som ikke bryr seg om barna sine.

Det var bedre før, når folk fikk barn kun og bare innenfor ekteskapet heller enn å få en masse løsunger med forskjellige menn.

Anonymkode: 78cad...28f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som får unger med forskjellige menn er kvinner som ikke bryr seg om barna sine.

Det var bedre før, når folk fikk barn kun og bare innenfor ekteskapet heller enn å få en masse løsunger med forskjellige menn.

Du har rett. Jeg hater ungene mine. Takk for ditt innspill 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stapp de forvridde og utdaterte ekteskapstankene dine en viss plass.

Det ordner seg TS. Selvsagt er det håp :)

Anonymkode: cc743...6aa

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stapp de forvridde og utdaterte ekteskapstankene dine en viss plass.

Det ordner seg TS. Selvsagt er det håp :)

Anonymkode: cc743...6aa

Takk☺ Har kun vært singel 7 mnd. Håper dette går bra;p 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er visst svært ung. "Løsunge" er en stygg benevnelse for barn født utenfor ekteskap, og stammer fra tidligere tider. Altså fra den tiden du mener at alle barn ble født kun og bare innenfor ekteskap (som du sier).

Anonymkode: c0b55...cd0

• Liker 9
Skrevet

Ryddet for personangrep.

Edie, mod.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får dere barn med så mange menn?

Anonymkode: 8665f...3e7

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: e25d5...3c6

Skrevet

Herregud. Hva faen skjer med KG om dagen? Har ferien begynt eller? Blitt en jævla barnehage. Og hvorfor i helvete lar moderatorer piss som dette stå? Trodde ikke avsporing var lov..  Er jo til å bli flau av. 

• Liker 10
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greide dere finne ny kjæreste etter siste brudd? 2 fedre i bildet her til mine to barn og jeg skal aldri mer ha unger. Skjønner jo det er en del stigma rundt akkurat dette. 

Enda verre om det er 2 fedre inne i bildet til et barn :) Det er vel definisjonen av kaos.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen mann med selvrespekt inngår forhold der han må punge ut for 2 barn fra 2 andre menn. Enten det er penger, tid eller støy i hjemmet.
Heldigvis finnes det nok av menn uten selvrespekt.

Anonymkode: 2448e...c90

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hør på slikt tull ts. Kjenner mange som har 3-4 unger med forskjellige menn. Alle blir gift igjen før eller siden.  De jeg kjenner som er single i 40 årene er barnløse.  . Nyt singel livet og bygg opp et liv for deg og barna.  Ikke stress med å finne noen. Det kommer 😊

Anonymkode: b9a7f...acc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen mann med selvrespekt inngår forhold der han må punge ut for 2 barn fra 2 andre menn. Enten det er penger, tid eller støy i hjemmet.

Sånne menn kalles for Captein Save-a-hoe.

Anonymkode: 910b0...b56

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt.

Edie, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen fare. Jeg er godt gift for 3 gang. Har tre barn fra før, med to forskjellige menn. Har fått det fjerde og siste barnet for ikke lenge siden. Alle barna er dog født innenfor ekteskap, om det har noe å si. 

Anonymkode: b33e1...4cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke tenkt over at det sannsynligvis er barnefedrene som ikke bryr seg da? De tror de kan smelle en dame på tjukka uten å gi henne gifteringen sånn at de bare kan stikke av når det blir for mye bleieskift eller mindre sex pga slitsom foreldrehverdag. De legger ikke verdi i å ha én kone lenger, men skal alltid ville ha muligheten åpen til noe mer spennende dukker opp og tror det er status med mange nedligg og korte forhold enn ett langt og dypt et. Å forlate barnet koster de lite siden de uansett mener en grei foreldrefordeling er at mora gjør alt og at de har gjort sin "halvdel" ved å ta to bleieskift og en trilletur i uka, og kanskje bretta sammen to par sokker av klesvasken for en gangs skyld før de går å setter seg i komfortabiliteten sin i sofaen igjen og klager på at dama maser. 

Anonymkode: b2f2b...657

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så fint da. Min kjæreste skal slippe betale for ungene mine, jeg greier nemlig det fint selv 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er slett ikke alle kvinner når de blir gravide som har samvittighet til å ta abort. Og da kommer jo som regel barna ved et "uhell"... når de er i et forhold.  At kvinner har barn med flere fedre betyr slett ikke at de har vært løse, men at de har vært uheldige med forholdet til barnefedrene. At de har valgt barna sine ser jeg på som et bevis på at de har respekt for livet og at de tar ansvar for sine handlinger. 

Anonymkode: f95cb...810

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...