hobbykokken Skrevet 9. juni 2017 #1 Skrevet 9. juni 2017 Hei. Hvilke merker og butikker anbefaler dere for å kjøpe Kvalitetsklær til dame??
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #2 Skrevet 11. juni 2017 Carma. Nettbutikk og fysisk butikk i Trondheim. Anonymkode: 4fba7...66b 1
Fashionistaen Skrevet 11. juni 2017 #3 Skrevet 11. juni 2017 (endret) . Endret 2. september 2023 av Fashionistaen 7
hobbykokken Skrevet 15. juni 2017 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2017 På 6/11/2017 den 11.03, Fashionistaen skrev: Jeg anbefaler faktisk å se på materialene fremfor merker. Har opplevd at klær fra merker som Prada og Acne (som må regnes som high end), har blitt ødelagt etter svært lite bruk. Acne, Prada og Tiger of Sweden er forøvrig de litt dyrere merkene jeg har veldig dårlig erfaring med mtp kvalitet. Jeg anbefaler å se etter bl.a. silke, merinoull, cashmere, yakull, kamelull, god bomull, lin, viskose og cupro. Dette er gode materialer som puster og er behagelige mot huden. Acne har haugevis med skjorter i polyester som også koster skjorta. Ikke verdt det imo. Bl.a. Bistretch og Crepe Georgette er også helt ok til kjoler og bukser (til tross for polyester), samme med ytterjakker der litt kunstfibere nesten ikke kan unngås. Tusen takk. Moren min sier det samme, så må egentlig bare pugge det du sier også lese på lappen inni. Moren min langt nemlig bare kjenne på plagget for å vite..
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #5 Skrevet 26. juni 2017 Enig med fashionistaen. Liker veldig godt det norske merket MaTilla, lager gode klær av gode materialer, slik som du snakker om. Lager mye av cashmere, merino ull og ull, de har nettbutikk, http://www.matilla.no, tror også du får kjøpt det i butikk noen steder. På 11.6.2017 den 11.03, Fashionistaen skrev: Jeg anbefaler faktisk å se på materialene fremfor merker. Har opplevd at klær fra merker som Prada og Acne (som må regnes som high end), har blitt ødelagt etter svært lite bruk. Acne, Prada og Tiger of Sweden er forøvrig de litt dyrere merkene jeg har veldig dårlig erfaring med mtp kvalitet. Jeg anbefaler å se etter bl.a. silke, merinoull, cashmere, yakull, kamelull, god bomull, lin, viskose og cupro. Dette er gode materialer som puster og er behagelige mot huden. Acne har haugevis med skjorter i polyester som også koster skjorta. Ikke verdt det imo. Bl.a. Bistretch og Crepe Georgette er også helt ok til kjoler og bukser (til tross for polyester), samme med ytterjakker der litt kunstfibere nesten ikke kan unngås. Anonymkode: 9d617...bd4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #6 Skrevet 27. juni 2017 Noen som kan tipse om butikker med kvalitetstøy? Der man kan kjenne , men slik at man slipper å lete overalt. Anonymkode: cc7d3...294
Mona123 Skrevet 27. juni 2017 #8 Skrevet 27. juni 2017 Le Charlet på Majorstuen har klær med kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå