Gå til innhold

Suits eller Elementary

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken serie ville du sett først? Synes begge virker spennende og må ha noe nytt å se på :)

Anonymkode: 65e4f...8d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg har sett noen sesonger suits og kan anbefale den.

Elementary har jeg bare sett deler av noen episoder, fikk ikke helt engasjemente opp der. Da ville jeg heller sett sherlock om du ikke har sett den.

Gjest New Girl
Skrevet

Suits burde du se!

Har prøvd å se Elementary noen ganger, men det fenger rett og slett ikke. Enig i at Sherlock er et bedre alternativ, det er en av de beste seriene jeg har sett :)

Skrevet (endret)

to helt ulike, jeg ville sett Elementary tror jeg.. Selv om jeg digger Suits, likte ikke helt avslutningen på siste episode i siste sesong :P men det gjorde jeg ikke på Elementart heller - vil ha mer osv.. Likte Elementary bedre enn Sherlock egentlig - det ble litt "sært" på slutten der syns jeg..

Endret av Carrot
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Carrot skrev:

to helt ulike, jeg ville sett Elementary tror jeg.. Selv om jeg digger Suits, likte ikke helt avslutningen på siste episode i siste sesong :P men det gjorde jeg ikke på Elementart heller - vil ha mer osv.. Likte Elementary bedre enn Sherlock egentlig - det ble litt "sært" på slutten der syns jeg..

Det kommer jo en ny sesong Suits 12juli. 

Anonymkode: 408e3...0dd

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer jo en ny sesong Suits 12juli. 

Jeg har sett frem til "Character and Fitness" i sesong 6 - er det noe etter det? 

AnonymBruker
Skrevet

Liker veldig godt både suits og elementary.

Anonymkode: 82188...7db

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken serie ville du sett først? Synes begge virker spennende og må ha noe nytt å se på :)

Personlig foretrekker jeg Elementary. Er så lei av advokatserier. 

Skrevet

Ble hektet på Elementary. Kommer det virkelig ikke flere sesonger? :grine:

:sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar dere!

Det ble Suits og har sett et par episoder nå, hekta allerede :closedeyes: Er veldig glad i advokatserier, og lenge siden jeg har sett en ny! Elementary har jeg sett de 6-7 første episodene av på tv, og likte det veldig godt - men er så mange krimserier så da ble Suits først.

Sitat

Ble hektet på Elementary. Kommer det virkelig ikke flere sesonger? :grine:

Det var dumt om det stemmer, verste som er når de slutter å lager favorittserier!

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Carrot skrev:

Jeg har sett frem til "Character and Fitness" i sesong 6 - er det noe etter det? 

Det er siste episoden i sesong 6. Sesong 7 begynner 12 juli. 

• Liker 1
Skrevet

Liker begge seriene veldig godt. Du bør helt klart begynne på Elementary når du har sett Suits. 

AnonymBruker
Skrevet

TS her, åh jeg blir så frustrert av Suits

Har han tenkt å utdanne seg på ordentlig snart?? og kan han ikke gå skole samtidig som rachel?? er også skitlei av det firmaet, så håper Mike og Harvey starter opp for seg selv.. vær så snill og si at dette kommer til å skje før jeg blir frustrert 

:fnise:

Skrevet

Elementary er litt mer hjernetrim 😊 Suits er ikke så komplisert.

Elementay har mye bedre skuespillerprestasjoner iallefall! 

Ok serier begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...