Gå til innhold

New Yorker og klesstørrelser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså - er grunnen til at det er så billig der, at de bestiller fra Kina? Jeg føler at jeg må følge samme skalaen som når jeg bestiller klær fra EBAY.

Jeg bruker til vanlig L, kjøpte Xl, men følte det var mer som en M for meg.
Flere som har denne erfaringen?
Føler i alle fall ikke denne butikken er for de som har store pupper og former.

Den egner seg nok best for spinke 16-18 åringer. 
Hva syns du?

Anonymkode: 02af2...3e7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns størrelsene er like som i alle andre butikker. Nå bruker jeg størrelse XS/S/34 da, så jeg vet ikke om størrelsene oppover ikke er like. Men de små størrelsene er i alle fall det. Får vel leve med å være en "spinkel 16-18åring" selv om jeg er 23 år :fnise:

Anonymkode: 3e1f7...afc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er "vanlige" størrelser. Har samme problem i den butikken som i alle andre: passer det over brystet er det for stort rundt midjen :P 

Anonymkode: 499b9...cb8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen med store pupper som føler at New Yorker klærne passer på samme måte som de vanlige str en bruker? 
Nå tenker jeg ikke på de med silikonpupper... 

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes det er normale str der. Jeg bruker S/M i de fleste merker, det samme hos New Yorker. Noen av klærne er dog litt korte og da har jeg gått opp til L for å få litt lengde på f.eks kjoler. Jeg er ikke 16år lenger 😂

• Liker 1
Skrevet

Synes de er helt normale i størrelsen. Har ikke akkurat store pupper, men er en 65G og bruker samme størrelse der som i andre butikker/merker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen med store pupper som føler at New Yorker klærne passer på samme måte som de vanlige str en bruker? 
Nå tenker jeg ikke på de med silikonpupper... 

Ja som jeg skrev så har jeg samme problem på new yorker som jeg har på h&m, cubus, lindex, osv. Passer/passer ikke på samme måte.

Anonymkode: 499b9...cb8

AnonymBruker
Skrevet

L i en klesbutikk er ikke som L i en annen. 

Finn deg et målebånd og mål hofte, bryst og midje. Noter disse på telefonen. Da kan du enkelt tilpasse deg butikkens størrelsesguide. 

Anonymkode: 5d2e8...206

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, FantasDick skrev:

Synes de er helt normale i størrelsen. Har ikke akkurat store pupper, men er en 65G og bruker samme størrelse der som i andre butikker/merker. 

Er ikke 65G store pupper? Hva skal sies om meg som bruker 75A og syns mine er helt ok størrelse på? :fnise:

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke 65G store pupper? Hva skal sies om meg som bruker 75A og syns mine er helt ok størrelse på? :fnise:

De er jo litt større, men ikke store. Hva skal da sies om de med 85K? :)

Skrevet

Synes det er sykt at butikken "hallhuber" ikke selger større enn størrelse 42/M !!

Vet ikke hva butikken har nå, men før jul var det hvertfall slik. Ble en stor sak ut av det og butikken har fått kjempe mye hat 

Skrevet

Jeg synes de har helt normale størrelser der 😃👌 Samme som typ h&m, Cubus osv. Bikbok synes jeg ofte kan ha litt små størrelser og vero moda kan ofte være litt stort igjen 😊

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, louisandsteve skrev:

Synes det er sykt at butikken "hallhuber" ikke selger større enn størrelse 42/M !!

Vet ikke hva butikken har nå, men før jul var det hvertfall slik. Ble en stor sak ut av det og butikken har fått kjempe mye hat 

Men er ikke 42 ganske stor størrelse fra før av? Er det ikke mer normalen å ligge på 30-tallet hos de fleste.

• Liker 1
Skrevet

Synes det varierer. Vanlige t-skjorter med morsom print er små i L, mens nå har jeg på meg en genser i S som jeg kjøpte forrige uke. Men nå er jeg helt motsatt kroppsform - stor rundt magen og liten overalt ellers.

Skrevet
2 timer siden, Skay skrev:

Men er ikke 42 ganske stor størrelse fra før av? Er det ikke mer normalen å ligge på 30-tallet hos de fleste.

Nei. De fleste butikker har helt opp til 44 som er en XL. 

Men på hallhuber butikken definerer de 42 som XL

Jeg bruker 40/M. Syntes hvertfall ikke at 42 tilsvarer en XL ..

• Liker 1
  • 5 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er forsmedelig. Jeg er vant til å befinne meg litt mellom M og L. På New Yorker må jeg ofte trå til med en XL for at buksa eller shortsen el. Pologenser ikke skal sitte for tett. Altså jeg må ha den største størrelse. Når jeg ser meg omkring så kryr det an damer som er mye større enn meg. Tror New Yorker er en ungdomsbutikk. Slike "snuppebutikker" har en tendens til å være små i størrelsene.

Anonymkode: 8165c...a70

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ja det er forsmedelig. Jeg er vant til å befinne meg litt mellom M og L. På New Yorker må jeg ofte trå til med en XL for at buksa eller shortsen el. Pologenser ikke skal sitte for tett. Altså jeg må ha den største størrelse. Når jeg ser meg omkring så kryr det an damer som er mye større enn meg. Tror New Yorker er en ungdomsbutikk. Slike "snuppebutikker" har en tendens til å være små i størrelsene.

Min erfaring er den rake motsatte, prøvde et par bukser her om dagen og måtte ned fra en M til en S for at de skulle sitte bra. Topper osv. kommer veldig an på da, crop tops og andre topper som sitter tett er normale mot som i størrelsen, men det er veldig mye oversized for tiden.

Anonymkode: ca2e1...c70

Skrevet (endret)

Da jeg var større,syns jeg det var vanskelig å finne store nok klær overalt..

Nå bruker jeg xs/s, og disse størrelsene på new yorker passer meg perfekt.

Jeg er forressten 41 år🤪

Endret av flusa
AnonymBruker
Skrevet

Du har nok bare lagt på deg. 

Anonymkode: dda42...1d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Du har nok bare lagt på deg. 

Anonymkode: dda42...1d7

Vet ikke hvem svaret ditt er myntet på - men om det er meg så må jeg legge til at jeg faktisk kjøper klær i andre butikker også (i nåtid) og der klarer jeg meg fint med maks L.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...