Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Min svigerinne må fullføre norskopplæring for å få permanent oppholdstillatelse. Hun har en datter som er 1 år gammel. Problemet er at dattera har ikke fått barnehageplass enda. Vi har hørt at det finnes barnepass (barnehage) for kvinner som går på norskopplæring med små barn. Men vi vet ikke noe mer om det. Kan noen hjelpe oss med å finne ut hvilken skole/voksen opplæring som tilbyr barnepass? Svigerinna mi har bare noen måneder på seg for å gjennomføre opplæringen og ingen ta seg av barnet. mannen hennes jobber også i skift så det er ikke alltid han er hjemme. Hun bor i Oslo.

skal være takknemlig for svar :-)

Sadia

Endret av sadia
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje noe for kona mi også..

Dytter

Anonymkode: f3815...d3e

AnonymBruker
Skrevet

Norsk opplæring eller norskopplæring? 

Anonymkode: 11a98...8f8

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norsk opplæring eller norskopplæring? 

Anonymkode: 11a98...8f8

Norskopplæring

AnonymBruker
Skrevet

I Stavanger så vet jeg de har en egen barnehage for barna mens foreldrene har norskopplæring. Johannes læringssenter :) Men nå vet ikke jeg hvor du holder til.

Anonymkode: f2f8c...e4b

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I Stavanger så vet jeg de har en egen barnehage for barna mens foreldrene har norskopplæring. Johannes læringssenter :) Men nå vet ikke jeg hvor du holder til.

Anonymkode: f2f8c...e4b

takk for at du svarte da :-) bor i Oslo

AnonymBruker
Skrevet

Ingen???

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, sadia skrev:

Hei

Min svigerinne må fullføre norskopplæring for å få permanent oppholdstillatelse. Hun har en datter som er 1 år gammel. Problemet er at dattera har ikke fått barnehageplass enda. Vi har hørt at det finnes barnepass (barnehage) for kvinner som går på norskopplæring med små barn. Men vi vet ikke noe mer om det. Kan noen hjelpe oss med å finne ut hvilken skole/voksen opplæring som tilbyr barnepass? Svigerinna mi har bare noen måneder på seg for å gjennomføre opplæringen og ingen ta seg av barnet. mannen hennes jobber også i skift så det er ikke alltid han er hjemme. Hun bor i Oslo.

Sadia

Dagmamma. 

Anonymkode: f9fff...4b6

Skrevet

Kia integreringsbarnehage i Oslo gjør dette :) 

http://kianorge.no/?page_id=437

de fikk akkurat bevilgning til å fortsette et år til. Fantastisk tilbud for de som trenger dette. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, atropos skrev:

Kia integreringsbarnehage i Oslo gjør dette :) 

http://kianorge.no/?page_id=437

de fikk akkurat bevilgning til å fortsette et år til. Fantastisk tilbud for de som trenger dette. 

Takk for at du svarte. Men det står ikke så mye om når norskopplæringen starter. Og hva prisen og sånt er...

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du svarte. Men det står ikke så mye om når norskopplæringen starter. Og hva prisen og sånt er...

Kjære deg, send spørsmålet til kia... Det er slik ein får rett svar!

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta kontakt med Kia. De kan svare deg på de spørsmålene du har. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På Friday, June 09, 2017 den 11.26, sadia skrev:

Hei

Sadia

Dere søkerr barnehagekontoretmpå spesielle vilkår og legger ved dokumentasjon på særskilt behov, eller dere må skaffe dagmamma selv. Ingen skoler har barnepass for sine elever. 

Anonymkode: 250d0...5d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...