AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Del Skrevet 9. juni 2017 Er blitt oppring 7(!) ganger fra 7 ulike nummer, alle registrert på Hafslund strøm. Har 1881 appen som advarer om at det er telefonsalg, så jeg svarer ikke, men blokkerer nummeret. Det hjelper lite når de bare ringer fra et annet. Hva kan man gjøre for å få slutt på dette? Anonymkode: 868a9...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne8790 Skrevet 9. juni 2017 #2 Del Skrevet 9. juni 2017 Ta opp telefonen å si at du ikke ønsker å bli oppringt...? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullik Skrevet 9. juni 2017 #3 Del Skrevet 9. juni 2017 1. Løft av røret. 2. Si klart og tydelig med høy røst JEG ER IKKE INTERESSERT. 3. Legg på røret. Problem solved 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Biri Skrevet 9. juni 2017 #4 Del Skrevet 9. juni 2017 Har hørt at hvis man i det hele tatt svarer, så har man et problem. Folk har fått regninger, inkassokrav osv. Er et svindlerfirma. Det kan du se på telefonterror.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #5 Del Skrevet 9. juni 2017 1 minutt siden, Biri skrev: Har hørt at hvis man i det hele tatt svarer, så har man et problem. Folk har fått regninger, inkassokrav osv. Er et svindlerfirma. Det kan du se på telefonterror.no Hufslund er ikke et svindlerfirma som bare sender deg regninger nei. Anonymkode: b8110...5e7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 9. juni 2017 #6 Del Skrevet 9. juni 2017 De pleier å ringe 10 ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #7 Del Skrevet 9. juni 2017 Hafslund kan jo være noe viktig. Samme hvilken strømleverandør du har, er det Hafslund som leverer strømnettet. De kan for eksempel planlegge å bytte strømmåleren din, ha opplysning om fremtidig strømbrudd, skal opplyse om noe viktig etc. Anonymkode: 80dbc...092 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Biri Skrevet 9. juni 2017 #8 Del Skrevet 9. juni 2017 Jo! Utrolig mange klager på det firmaet. Bare google Hafslund strøm og telefonterror, så ser du selv. Mulig Hafslund er et seriøst firma, og at svindlerne har brukt dems navn, ikke vet jeg. Men å bli oppringt fra 7 nummer fra samme firma, i løpet av noen dager, er ikke veldig seriøs måte å drive på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglems Skrevet 9. juni 2017 #9 Del Skrevet 9. juni 2017 Jeg synes Fjordkraft er verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 9. juni 2017 #10 Del Skrevet 9. juni 2017 Registrer tlf.nr i Brønnøysund registret, problem(nesten) løst. Ikke en kart som ringer meg lengre. Har blokkert noen, men siden alle som vil selge noe over tlf er de pliktige til å sile vekk de som har reservert seg mot tlf salg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 9. juni 2017 #11 Del Skrevet 9. juni 2017 Hva heter den appen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #12 Del Skrevet 9. juni 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hafslund kan jo være noe viktig. Samme hvilken strømleverandør du har, er det Hafslund som leverer strømnettet. De kan for eksempel planlegge å bytte strømmåleren din, ha opplysning om fremtidig strømbrudd, skal opplyse om noe viktig etc. Anonymkode: 80dbc...092 ... Nei. Det kommer helt an på hvor du bor, det. Hafslund er langt fra den eneste nettleverandøren her i landet. Men for områder der Hafslund er netteier (mesteparten av Oslo, Akershus og Østfold) er det du sier helt riktig. Når det gjelder å få stoppet ringingen er første bud å reservere seg mot telefonsalg. Innen tre måneder (?) skal det da være slutt på alle telefoner, siden alle som driver telefonsalg er forpliktet til å vaske listene sine mot reservasjonsregisteret jevnlig. Anonymkode: a0c0d...c8f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donniedarko Skrevet 9. juni 2017 #13 Del Skrevet 9. juni 2017 Jeg reserverte meg mot telefonsalg for noen år siden, men får jo fortsatt telefoner....har gjort det omigjen nå, her er linken https://w2.brreg.no/reservasjon/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 9. juni 2017 #14 Del Skrevet 9. juni 2017 2 timer siden, Uglems skrev: Jeg synes Fjordkraft er verre Å herregud ja. Da jeg sa opp abonnementet hos de fordi jeg flyttet til en hybel hvor strøm var inkludert ringte de meg 13 (!!) ganger på en dag på det meste! Det var galskap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #15 Del Skrevet 9. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hafslund kan jo være noe viktig. Samme hvilken strømleverandør du har, er det Hafslund som leverer strømnettet. De kan for eksempel planlegge å bytte strømmåleren din, ha opplysning om fremtidig strømbrudd, skal opplyse om noe viktig etc. Anonymkode: 80dbc...092 Vet at den leverandøren jeg har skal gå over til nye målere, men de sendte ut brev. Anonymkode: b3475...326 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #16 Del Skrevet 9. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet at den leverandøren jeg har skal gå over til nye målere, men de sendte ut brev. Anonymkode: b3475...326 Når TS har fått telefon fra "Hafslund Strøm" gjelder det strømselskapet som selger strømavtaler. Så mest sannsynlig snakk om en telefonselger. Hadde det handlet om nye strømmålere eller feil i strømnettet hadde telefonen kommet fra Hafslund Nett (eller det selskapet som eier strømnettet der du bor). Anonymkode: 2b09b...8ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. juni 2017 #17 Del Skrevet 9. juni 2017 Ring 09111 og krev å få snakke med sjefen. Si du blir oppringt rundt 10 ganger om dagen og ikke er interessert og aldri kommer til å bli interessert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #18 Del Skrevet 9. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når TS har fått telefon fra "Hafslund Strøm" gjelder det strømselskapet som selger strømavtaler. Så mest sannsynlig snakk om en telefonselger. Hadde det handlet om nye strømmålere eller feil i strømnettet hadde telefonen kommet fra Hafslund Nett (eller det selskapet som eier strømnettet der du bor). Anonymkode: 2b09b...8ae Tror også det er selgere. Anonymkode: b3475...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglems Skrevet 9. juni 2017 #19 Del Skrevet 9. juni 2017 1 time siden, MalloryK skrev: Å herregud ja. Da jeg sa opp abonnementet hos de fordi jeg flyttet til en hybel hvor strøm var inkludert ringte de meg 13 (!!) ganger på en dag på det meste! Det var galskap. Uff:/ begge gangene jeg måtte si opp abonnementet var et helvete. Da de ringte for å gi meg tilbud på noe, nevnte jeg akkurat det. Han sa ikke så mye da, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #20 Del Skrevet 9. juni 2017 TS her. Har ikke Hafslund som leverandør, så det er nok ikke noe "viktig" de vil si... Brønnøysundregistret og reservasjon fungerer meget dårlig, aldri blitt så mye oppringt som etter at jeg lista meg der! Hemmelig nummer hjalp, men er vanskelig når telefonen brukes i forbindelse med jobb også... Anonymkode: 868a9...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå