Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter mange års arbeid, har jeg kommet til at drittjobber, er ja, drittjobber uansett hvordan man vender og snur på det.

Uansett så føles det deilig noen ganger å levere en oppsigelse også. Det eneste som er trist er at de som kommer etter deg antageligvis vil få en like dårlig arbeidsopplevelse.

Har flere av dere hatt noen positive erfaringer med å si opp dårlige jobber?

Anonymkode: 7971b...9eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Masse DEILIG fri. Og brukt tiden på å få lappen. Noe sjiraff-sjefen aldri ville latt meg gjøre under arbeidstid. Måtte bokstavelig talt diskutere om det , og han trua med at jeg kan miste arbeidsplassen min. Hallo?! Av å bare gå 1 time tidligere fra jobb en gang  hver andre uke liksom. Er bare en fase. Nei - det var godt å levere oppsigelsen. salgsjobb på tlf er en drittjobb. 

Anonymkode: ac713...460

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Masse DEILIG fri. Og brukt tiden på å få lappen. Noe sjiraff-sjefen aldri ville latt meg gjøre under arbeidstid. Måtte bokstavelig talt diskutere om det , og han trua med at jeg kan miste arbeidsplassen min. Hallo?! Av å bare gå 1 time tidligere fra jobb en gang  hver andre uke liksom. Er bare en fase. Nei - det var godt å levere oppsigelsen. salgsjobb på tlf er en drittjobb. 

Eh, hallo. Her er det du som ikke er helt god. Selvfølgelig skal du ikke "ha fri" for å ta lappen i arbeidstiden. Hvem skal dekke for deg? Når man har jobb må man dekke forpliktelsene sine, sånn er det i arbeidslivet.

Anonymkode: 02468...89e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, hallo. Her er det du som ikke er helt god. Selvfølgelig skal du ikke "ha fri" for å ta lappen i arbeidstiden. Hvem skal dekke for deg? Når man har jobb må man dekke forpliktelsene sine, sånn er det i arbeidslivet.

Anonymkode: 02468...89e

Eh, HALLO. Det er DU som ikke er helt god. Jeg bor hos foreldrene mine, ikke på lik linje som dere nordmenn som kaster ut både foreldre og 16 åringer i sykehjem og ute på gata bare fordi "sånn er det". 

Så jeg har friheten til å gjøre hva jeg vil så lenge jeg ennå ikke har gifta meg og flyttet ut. 

Så ja. Jegh ar fått MASSE deilig fri. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...