AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Skrevet 9. juni 2017 Jeg liker jobben min og folkene er utrolig greie. Likevel føler jeg meg dum og ubrukelig av og til. Jeg har bedt om å få tilbakemeldinger med en gang, men tror usikkerheten jeg sliter med noen ganger griper tak og gjør det verre enn jeg vet det er. Jeg får ofte tips om hva som kan forbedres, og føler jeg får for mye tips og at det betyr at jeg ikke gjør ting bra nok. Jeg er litt treg på et par områder i forhold til andre, som skyldes at jeg ikke har funnet en god fremgangsmåte enda (gjør så godt jeg kan så klart! Er utrolig takknemlig for denne jobben da jeg trenger pengene) og er som regel flink i kassa og behandler kundene pent. Har fått gode tilbakemeldinger der. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette, kanskje blåse ut litt frustrasjon? Hvordan takler andre dårlige dager hvor dere føler dere ubrukelige på jobb selv om det er småtterier? Skal også flytte snart og gleder meg, noe som sikkert legger en liten demper på humør og arbeidslyst da jeg er utrolig lei av stedet jeg nå bor på. Selvfølgelig skal jeg gjøre mitt beste for å ikke la det gå utover arbeidsinnsats. Har jobbet der i 8 måneder og har sommerjobb frem til skolestart. Jeg tenker jeg burde fått avskjed for lenge siden men det må jo være en grunn til at de beholder meg. Klager nok litt unødvendig, men har vært i et rart humør i det siste. Har nok en rar vane for å kjede meg når jeg holder på med noe lenge nok og vil gjøre noe nytt. Jeg prøver definitivt ikke å virke utakknemlig, for det er vanskelig for mange å få seg jobb! Har gode kolleger og en sjef som er flink til å gi tilbakemeldinger. Skylder på dårlig selvtillit som sniker seg tilbake av og til og sier jeg suger og at "jeg burde jo ikke behøve tilbakemeldinger lenger når jeg har jobbet her i 8 måneder!" Anonymkode: c854c...bd4
ajarRun Skrevet 9. juni 2017 #2 Skrevet 9. juni 2017 Alle føler seg vel utilstrekkelig av og til? Det er del av å være menneske. Det et uker og dager jeg føler alt er feil. Ofte hjelper det med en liten ferie. Akkurat nå er jeg på vei til San Antonio. Bare et lite avbrekk fra en hektisk hverdag. 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #3 Skrevet 9. juni 2017 Akkurat nå, amativeReflection skrev: Alle føler seg vel utilstrekkelig av og til? Det er del av å være menneske. Det et uker og dager jeg føler alt er feil. Ofte hjelper det med en liten ferie. Akkurat nå er jeg på vei til San Antonio. Bare et lite avbrekk fra en hektisk hverdag. Er nok riktig det ja. Tenker det har å gjøre med at jeg gleder meg så til å flytte at alt med stedet vi bor nå blir kjedelig og trist, noe som selvfølgelig ikke burde påvirke arbeidsinnsats og lyst, for jeg liker jo jobben ellers. Kos deg i San Antonio! Heldiggris! Anonymkode: c854c...bd4
ajarRun Skrevet 9. juni 2017 #4 Skrevet 9. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nok riktig det ja. Tenker det har å gjøre med at jeg gleder meg så til å flytte at alt med stedet vi bor nå blir kjedelig og trist, noe som selvfølgelig ikke burde påvirke arbeidsinnsats og lyst, for jeg liker jo jobben ellers. Kos deg i San Antonio! Heldiggris! Anonymkode: c854c...bd4 Jeg har reist til mange steder for å føle meg bedre. Men det har aldri hjulpet. Det er samme meg som står opp på ettermiddagen... Hva er målet ditt med jobben? Eller i livet? Hvis det bare er penger og annerkjennelse er det lett å bli misfornøyd.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #5 Skrevet 9. juni 2017 8 minutter siden, amativeReflection skrev: Jeg har reist til mange steder for å føle meg bedre. Men det har aldri hjulpet. Det er samme meg som står opp på ettermiddagen... Hva er målet ditt med jobben? Eller i livet? Hvis det bare er penger og annerkjennelse er det lett å bli misfornøyd. Er egentlig en sommerjobb for å spare opp penger til studier, og gleder meg så til å komme i gang. Føles litt som at jeg står på vent akkurat nå, og jeg er litt lei av å føle at livet står på vent hele tiden. Det er alltid noe man må vente på, prosesser som tar tid og ting som må forberedes før man kan sette i gang. Er så klar for å starte med utdannelsen da det er noe jeg er veldig interessert i. Jobben jeg har nå er midlertidig, og selv om kollegene er utrolig greie, er det ikke noe jeg ønsker å gjøre karriere av. Skal selvfølgelig fullføre løpet med sommerjobben da jeg trenger pengene og syns det er greit å forlate leiligheten, er vel bare en av de dagene tenker jeg. Har vært sliten etter eksamener i tillegg, som sikkert har påvirket dagene generelt. Anonymkode: c854c...bd4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #6 Skrevet 9. juni 2017 Er nyutdannet i jobb etter studiene. Her er de ikke så flinke til å gi meg tilbakemeldinger, men jeg spør en del selv da. Føler meg utrolig dum og ubrukelig noen ganger. Men jeg tenker bare at, de andre vet at jeg er helt fersk, så de syns sikkert synd på meg. Kolleger spør hvordan det går og tilbyr meg hjelp om de ser at jeg ser sliten ut eller jeg sier at jeg trenger hjelp. Dessuten bruker jeg feilene mine til å lære av. Legger en plan over hvordan jeg skal gjøre det bedre neste gang. Har jo gått bedre etterhvert. Helt i starten surra jeg bare rundt og skjønte ingenting! Men etterhvert går det automatisk. Man må bare innstille seg på å lære nye ting. Anonymkode: fe276...644 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #7 Skrevet 9. juni 2017 Jeg har jobbet i butikk i to år og får fortsatt masse tilbakemeldinger, haha! Tror nesten at noen bare ikke er skapt for butikkjobb, for jeg blir aldri noe raskere uansett for raskt jeg jobber. Anonymkode: c3ec8...240 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #8 Skrevet 9. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jobbet i butikk i to år og får fortsatt masse tilbakemeldinger, haha! Tror nesten at noen bare ikke er skapt for butikkjobb, for jeg blir aldri noe raskere uansett for raskt jeg jobber. Anonymkode: c3ec8...240 Haha, er varepåfylling jeg ikke har funnet en god metode på. Er litt treig der og det hjelper nok ikke at butikk ikke akkurat er drømmeyrket. Gjør jo selvfølgelig mitt beste og er glad for at de lar meg jobbe der, men merker jo at jeg heller ville brukt tiden på noe annet. Prøver jeg å være raskere, blir jeg stresset og kløner, så prøver å finne en måte jeg kan være rask og effektiv på uten å bli klønete. Anonymkode: c854c...bd4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #9 Skrevet 9. juni 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, er varepåfylling jeg ikke har funnet en god metode på. Er litt treig der og det hjelper nok ikke at butikk ikke akkurat er drømmeyrket. Gjør jo selvfølgelig mitt beste og er glad for at de lar meg jobbe der, men merker jo at jeg heller ville brukt tiden på noe annet. Prøver jeg å være raskere, blir jeg stresset og kløner, så prøver å finne en måte jeg kan være rask og effektiv på uten å bli klønete. Anonymkode: c854c...bd4 Samme her. Tror ikke dette er noe å stresse over i det hele tatt! Mennesker er ikke maskiner og alle kan ikke jobbe likt. Utdanner meg heldigvis til noe helt annet! For meg er det en seier hvis jeg ikke har mistet noe tacosaus i gulvet i løpet av dagen. Anonymkode: c3ec8...240
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå