Gå til innhold

Kan min ex-flørt utvikle seg til noe mer nå eller er løpet kjørt eller vil han bare pule?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For mange år siden drev jeg på med en fyr, vi ble kjent på byen fordi vi alltid hang på samme stedet, og det ble at vi pleide å flørte der og dra hjem sammen. Dette pågikk av og på i flere år og det er først i etterkant jeg skjønte at han egentlig ville noe mer tror jeg.
På den tiden skjønte jeg det ikke, jeg likte han også hele veien men turte ikke vise det fordi jeg tenkte at alle gutter var playere og trodde ikke på noe de sa, så vi ble liksom bare pulevenner på en måte . En gang hadde jeg sex med en av de andre i guttegjengen hans, og han ble drit sur, jeg bare whatever, for han hadde jo selv hatt sex med andre jenter enn meg samme periode, han sa fuck meg at jeg hadde såra han osv. Så møttes vi ikke på noen år mest fordi jeg byttet utested å henge på tror jeg, men møttes igjen tilfeldig og hadde sex en gang, resten av gangene vi møttes tilfeldig ettertid hang vi sammen som venner i stor vennegjeng siden alle kjente hverandre fra før uansett.  Da sa han ting som at han var glad i meg,  at jeg var bra dame, om jeg ikke ville ha kjæreste, at han visste om noen som passet bra med meg osv. Jeg sa "er det xxx?" annet navn, og han sa "neeeei det er en du kjenner mye bedre" osv. Avviste han ganske hvis det var seg selv han mente her (tror det for han skrev også på statusen min en gang jeg skrev hvor er drømmeprinsen, så skrev han jeg er her). Men skjønte ikke at han kunne like meg når han hadde drivi å kalt meg hore osv noen år før, jeg trodde vi bare var venner på den tida siden vi ikke hadde sex heller.  En annen gang fulgte han etter meg hele kvelden og kom ut når jeg gikk ut for å røyke (han røyker ikke selv) og når jeg gikk inn igjen da så tok han hånden min å sa kom her (for å prate?), men jeg bare nei skal inn til jentene. En annen gang sovnet vi på nachspil masse folk i samme sofa, på morgenen drakk han te og ga meg koppen sin og spurte om jeg ville ha?

Vi vokste opp, fikk kjæreste på hver vår kant men flørtet alltid når vi så hverandre tilfeldig (lite sted vi bor på). En gang sa jeg til han på fylla at jeg hadde tenkt på åssen det hadde vært om det var vi to som endte opp sammen, han sa han hadde tenkt på det samme, så klina vi (begge var da altså utro ...)
Nå er begge single, sist jeg møtte han på byen for litt siden mer enn et år siden sist jeg hadde sett han, pratet vi om alt mulig , han spurte om jeg hadde type jeg sa nei men da begynte han å sitte med mobilen så jeg avlsuttet samtalen, klemte sa hadet og sa at det var kult at vi fortsatt var venner etter så mange år, og han sa "hyggelig å høre" (ikke at han syntes det samme) og at jeg bare måtte ringe hvis det var noe.  Tenkte jo på etterpå så dum jeg var som brukte ordet venn.... Men ville jo ikke ødelegge et vennskap med å si jeg alltid har likt han godt som noe mer.. Men ville gi han NOE å gå på for at han skulle skjønne det,  Så jeg sendte han melding etterpå å sa jeg var glad i han og at han kunne komme på besøk en dag hvis han ville.

Da svarte han med flørtende sjargong med en gang , ikke direkte noe om sex men mye blunketegn, jeg skrev hehe ikke gjør det kleint nå (han prøvde liksom å dra ut av meg hva jeg mente så jeg syns det ble kleint)  så skrev han ja han ville komme på besøk kyss også svarte jeg bare et gjeipe tegn. Var jo ikke noe konkret å svare på og ville ikke sende han kyss i retur så han trodde jeg bare ville ha sex.  Kanskje nok en dum avvisning fra min side? Hvordan er best å forholde meg til han nå? Skal jeg vente til han tar kontakt eller bør jeg gjøre det? Og er det best å bare be han hjem og ha sex som før, og se hva som skjer etterhvert, eller ha en mere seriøs tone og fortelle at vi godt kunne datet seriøst fra min side osv? For vi er faktisk veldig god match både hans og mine venner sier det. Bør jeg si det face to face om vi møtes tilfeldig og jeg ikke hører fra han,  eller på melding isåfall? Evn på fjoritssmåten å få en felles venn av oss til å lufte det for han? Er redd for at han syntes det blir for seriøst om jeg sier rett ut selv, og at jeg også syntes det blir rart, fordi vi har alltid bare hatt en tullete og flørtete tone mellom oss. Men vi er jo mere voksne nå...

Anonymkode: bd822...d69

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: 541ef...38d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ok 2

Anonymkode: 71408...4d1

AnonymBruker
Skrevet

:vetikke:

Anonymkode: 0684f...459

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...