AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #1 Skrevet 9. juni 2017 Jeg hater, HATER koriander. Synes det er så ekkelt at jeg føler meg personlig støtt hver gang jeg ser noen ha koriander i mat. Hvordan kan noen ville seg selv og andre så vondt? Jeg kjenner seriøst sinnet strømme igjennom kroppen hver gang jeg ser koriander bli brukt i mat. Om jeg er så miserabelt uheldig at jeg kommer til skade for å få en bit koriander i munnen, er det som om jeg stapper et såpestykke i kjeften og tygger det langsomt, og svelger det sakte, bit for bit. Jeg vil heller bli dømt i sharia-domstol til å tråkke på lego til jeg dør enn å røre den satans planten. Om satan finnes, er koriander faen meg satans mor. Dette er ikke engang et trolleinnlegg, selv om jeg virkelig skulle ønske at det var det. Hater denne lille terror-planten så intenst at jeg gjerne kunne viet livet mitt til å iverksette utryddelse av alle korianderplanter i Norge, blokkere all import av den, samt innføre fengselsstraff for alle som i det hele tenker tanken på å tilsette koriander i maten. Anonymkode: b1c51...392 4
Drakan Skrevet 9. juni 2017 #2 Skrevet 9. juni 2017 Elsker korriander Du må bare vokse opp og lære deg å like mat
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #3 Skrevet 9. juni 2017 1 minutt siden, Drakan skrev: Elsker korriander Du må bare vokse opp og lære deg å like mat http://www.huffingtonpost.com/2015/06/24/why-does-cilantro-taste-bad-like-soap_n_7653808.html Anonymkode: b1c51...392 4
Gjest Donniedarko Skrevet 9. juni 2017 #4 Skrevet 9. juni 2017 Elsker koriander! Sitter faktisk akkurat nå og spiser bakte poteter med avocado most med hvitløk og mye koriander
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #5 Skrevet 9. juni 2017 Akkurat nå, Donniedarko skrev: Elsker koriander! Sitter faktisk akkurat nå og spiser bakte poteter med avocado most med hvitløk og mye koriander Slenger meg ut vinduet snart. Anonymkode: b1c51...392 1
Drakan Skrevet 9. juni 2017 #6 Skrevet 9. juni 2017 2 minutter siden, Donniedarko skrev: Elsker koriander! Sitter faktisk akkurat nå og spiser bakte poteter med avocado most med hvitløk og mye koriander Høres godt ut. Misunner deg. Må huske å kjøpe koriander i morgen. *yum*
Gjest Donniedarko Skrevet 9. juni 2017 #7 Skrevet 9. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slenger meg ut vinduet snart. Anonymkode: b1c51...392 Hehe, sikkert ikke så ålreit å spise såpe. Merkelig at det skal smake annerledes for noen da.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #8 Skrevet 9. juni 2017 7 minutter siden, Donniedarko skrev: Hehe, sikkert ikke så ålreit å spise såpe. Merkelig at det skal smake annerledes for noen da. Hva smaker den for dere da? Anonymkode: b1c51...392
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #9 Skrevet 9. juni 2017 Jeg føler det samme om dill. Anonymkode: 0fb1c...03f
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #10 Skrevet 9. juni 2017 31 minutter siden, Drakan skrev: Elsker korriander Du må bare vokse opp og lære deg å like mat Hadde vært enig hvis det hadde vært en hvilken som helst annen matvare, men akkurat koriander er det noe spesielt med. Det er definitivt noe mer enn barnslig kresenhet. Har mistenkt at det har noe med gener å gjøre, så artig å få det bekreftet! 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva smaker den for dere da? Anonymkode: b1c51...392 Vanskelig å beskrive smaken. Det smaker jo litt spisst, men friskt og godt. Anonymkode: 01029...2e4 1
clyde Skrevet 9. juni 2017 #11 Skrevet 9. juni 2017 1 time siden, Drakan skrev: Elsker korriander Du må bare vokse opp og lære deg å like mat Det er et gen som gjør at enkelte ikke liker koriander, så det er ikke bare å lære seg å like det. Jeg brekker meg bare ved tanken på jævelskapet. 3
clyde Skrevet 9. juni 2017 #12 Skrevet 9. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hater, HATER koriander. Synes det er så ekkelt at jeg føler meg personlig støtt hver gang jeg ser noen ha koriander i mat. Hvordan kan noen ville seg selv og andre så vondt? Jeg kjenner seriøst sinnet strømme igjennom kroppen hver gang jeg ser koriander bli brukt i mat. Om jeg er så miserabelt uheldig at jeg kommer til skade for å få en bit koriander i munnen, er det som om jeg stapper et såpestykke i kjeften og tygger det langsomt, og svelger det sakte, bit for bit. Jeg vil heller bli dømt i sharia-domstol til å tråkke på lego til jeg dør enn å røre den satans planten. Om satan finnes, er koriander faen meg satans mor. Dette er ikke engang et trolleinnlegg, selv om jeg virkelig skulle ønske at det var det. Hater denne lille terror-planten så intenst at jeg gjerne kunne viet livet mitt til å iverksette utryddelse av alle korianderplanter i Norge, blokkere all import av den, samt innføre fengselsstraff for alle som i det hele tenker tanken på å tilsette koriander i maten. Anonymkode: b1c51...392 Føler med deg, ts. Koriander er det verste som finnes. Husker jeg var i en bursdag og fikk servert en salat til forrett. Den var det selvsagt koriander i, men det fikk jeg ingen advarsel om på forhånd. Tilbrakte resten av kvelden over doskåla, veldig gøy..
Drakan Skrevet 9. juni 2017 #13 Skrevet 9. juni 2017 8 minutter siden, clyde skrev: Det er et gen som gjør at enkelte ikke liker koriander, så det er ikke bare å lære seg å like det. Jeg brekker meg bare ved tanken på jævelskapet. Jeg brekker meg når det er bløtkake servert, men gir faen og gaffler ned et stykke uansett hvor kvalmt og ekkelt jeg finner det.
clyde Skrevet 9. juni 2017 #14 Skrevet 9. juni 2017 Akkurat nå, Drakan skrev: Jeg brekker meg når det er bløtkake servert, men gir faen og gaffler ned et stykke uansett hvor kvalmt og ekkelt jeg finner det. Da er du heldig. Regner med at du også klarer å kontrollere oppkast og alle andre kroppslige reflekser du har. Jeg kaster automatisk opp når jeg spiser koriander, og så er jeg kvalm i to dager etterpå.
Gjest Raiu Skrevet 9. juni 2017 #15 Skrevet 9. juni 2017 Liker koriander men ga deg ett likerklikk kun for det morsomme første innlegget 13 minutter siden, clyde skrev: Det er et gen som gjør at enkelte ikke liker koriander, så det er ikke bare å lære seg å like det. Jeg brekker meg bare ved tanken på jævelskapet. Dette ^
clyde Skrevet 9. juni 2017 #16 Skrevet 9. juni 2017 Akkurat nå, Raiu skrev: Liker koriander men ga deg ett likerklikk kun for det morsomme første innlegget Dette ^ Det er faktisk helt jævlig, men jeg skjønner at du ler for det er latterlig tragisk Nå må jeg ut av denne tråden, ble faktisk kvalm av å se korianderbildene 1
Drakan Skrevet 9. juni 2017 #17 Skrevet 9. juni 2017 9 minutter siden, clyde skrev: Da er du heldig. Regner med at du også klarer å kontrollere oppkast og alle andre kroppslige reflekser du har. Jeg kaster automatisk opp når jeg spiser koriander, og så er jeg kvalm i to dager etterpå. Vanligvis... men har tapt mot migrene et par ganger når det gjelder oppkast. Nå har jeg i hvert fall en medisinsk grunn til å unngå bløtkaker da de er proppet full av sukker ofte. Det ironiske er at man ikke trenger sukker for å lage kremen (noe som faktisk gjør at det smaker bedre) o_o
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #18 Skrevet 9. juni 2017 5 timer siden, clyde skrev: Føler med deg, ts. Koriander er det verste som finnes. Husker jeg var i en bursdag og fikk servert en salat til forrett. Den var det selvsagt koriander i, men det fikk jeg ingen advarsel om på forhånd. Tilbrakte resten av kvelden over doskåla, veldig gøy.. Anonymkode: b1c51...392
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #19 Skrevet 9. juni 2017 Ifølge Medical Medium trekker den ut tungmetaller fra hjernen og sentralnervesystemet og skal derfor hjelpe mot alzheimers og parkinson blant annet: http://www.medicalmedium.com/blog/cilantro Anonymkode: 8b436...a44
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. juni 2017 #20 Skrevet 9. juni 2017 (endret) På 9.6.2017 den 3.49, Drakan skrev: Vanligvis... men har tapt mot migrene et par ganger når det gjelder oppkast. Nå har jeg i hvert fall en medisinsk grunn til å unngå bløtkaker da de er proppet full av sukker ofte. Det ironiske er at man ikke trenger sukker for å lage kremen (noe som faktisk gjør at det smaker bedre) o_o Det du driver med er selvskading. Det er ikke særlig lurt å proppe i seg ting som man får migrene av. Endret 11. juni 2017 av Evilposelos 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå