Arwen Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #21 Skrevet 4. januar 2005 Ikea er et godt sted å få billig stoff' date=' har vært inne på hjemmesiden deres nå og der kan du få bomull til 15 eller 19 kroner meteren.[/quote'] Men problemet med IKEA er at fargene ofte er litt feil.. f.eks. er ingen av de stoffene du snakker om i helt hvitt. Skulle egentlig hatt Sarita stoffet der også, men der ble fargene også litt... rare? Vet ikke jeg, men ofte synes jeg mye på IKEA er litt halveis.
Snutus Skrevet 4. januar 2005 #22 Skrevet 4. januar 2005 Går også an å leige dukar og tøyserviettar på eit hotell (som har restaurant) Då får du fine, kvite dukar (slepp å sy sjølv), som er like (trur du svigermor sine dukar er like alle sammen?) Jeg vet at de er like, men jeg har ingen aning om hvorfor hun har så mange store, like duker. De er kjempefine og strykefrie.
Lythande Skrevet 4. januar 2005 #23 Skrevet 4. januar 2005 Nå hadde ikke jeg tenkt meg helt hvite duker så da passer muligens ikea sine - det finner jeg ut når jeg ser stoffene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå