Gå til innhold

mens


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Janna

Nei. Han får utslett på pikken hvis vi gjør det, pga blodet, det er visst litt sterkt for ham stakkars. Derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Nope...

Jeg føler meg ikke akkurat så veldig lekker når jeg har mensen, og takler ikke helt tanken på at jeg skal ha noe(n) nedi der mens jeg har mensen...

Det er liksom ikke så deilig med en pikk full av blod heller, da..

Har aldri kjørt brannbil, og ikke vil jeg det heller. En uke i måneden får han klare seg uten sex, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nehei...

Enig med den forrige innsenderen her.... det er egentlig bare ekkelt, er det ikke?

Mye annet man kan kose seg med, da...

Kid-a (med fantasien i behold)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hvertfall ikke vane for det nei..

som sagt før her, føler meg ikke akkurat flottest når jeg har mensen, oppblåst i magen og greier

men det hender at jeg får sånne fryktelige kåte perioder under mensen, så det har skjedd, men da har vi brukt kondom. Så er det bare å kaste blodet i søpla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke han ville godta å holde seg unna en uke i måneden, gitt! Men det blir jo gjerne i dusjen el.l., så blir det ikke så mye gris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens gir bare litt ekstra fuktighet, mente min kjære, første gang "problemet" kom opp. OK, det er ikke da han har lyst til å slikke, og det er ikke bestandig jeg synes det er like deilig. (Blod er ikke noe bra glidemiddel.) Men vil man, så vil man. Og når ingen har noe problem med litt flekker og kliss, så funker det bra.

Eksen min syntes ikke noe om det, så da droppet vi det.

Det eneste som er synd er at det kan blir veldig, veldig grisete hvis man gjør det i en seng. Men pytt, det vaskes av, hvis man bruker riktig vaskemiddel.

På den annen side, det er veldig fint å gå på p-sprøyte og ikke ha mensen i det hele tatt også.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det hender ofte at vi har sex under mens. Dette fordi jeg bruker hormonspiral, og nesten ikke blør i det hele tatt. Det holder å bruke truseinnlegg og det ser kun ut som litt rosa-aktig utflod. Det kommer liksom bare noen få dråper om dagen i et par dager. Enkelte måneder legger jeg ikke merke til at jeg har den engang..

Men jeg må legge til at før jeg fikk spiral, var det nok dårlig med sex under mens ja. Da blødde jeg som en gris og hadde veldig store smerter.

Det blir liksom ganske ekkelt, og fryktelig vått der nede. "surkle, surkle".. :tunge1:

Klem fra meg. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope!

Som flere andre her sier; jeg føler meg direkte udelikat jeg! så det er så vidt noen får stryke meg på rompa engang akkurat den uka!

Føler meg oppblåst, ekkel og ikke så innmari sensuell! Men man kan da få ham til å nyte allikevel? det er jo ikke han som har mensen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens er jo en forholdsvis naturlig greie. Ca 50% av befolkningen har jo det i perioder av livet. :wink: Og har man lyst.. og dusj.. Så ser jeg ikke problemet.

Dama er jo like deilig likevel !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

For en gangs skyld har jeg funnet en positiv side ved å ha mistet mensen; Jeg kan ha sex NÅR jeg vil uten at det er ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det handler om kåtskap :roll: , og når kåtskapen kaller, da er ikke mens noen hinder for å ha normalt samleie.

Bare man tar noen forhåndsregler :blunke: om å ha noe ekstra under seg :roll: og har noe å tørke seg på :rodme: , før man kommer seg i dusjen :lol: .

Jeg er en gutt som ikke har noe i mot å ha sex når hun har mensen, og det har ikke hun heller.

For når vi er kåte så betyr ikke blod noe for sexen, for vi dusjer hver gang vi har hatt sex uannsett. :briller:

SEX er sundt året rundt :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...