Gå til innhold

Sliter med å velge, jeg kan vel ikke holde på slik?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har havnet der at jeg har vært på date med to menn. Begge vil treffes igjen og jeg kunne egentlig tenkt meg å blitt kjent med begge. Men føler det riktige er å velge en og satse på han.

Begge har alle kvaliteter jeg ser etter og begge er kjekke menn. Den ene mer av det ene og den andre mer av noe annet. 

Hva skal jeg gjøre? Jeg sliter veldig med å skulle ta en avgjørelse. Det er vel ikke greit å fortsette å treffe begge to?

Jeg føler det liksom helt likt for begge to, og jeg pleier å slite med å føle noe som helst for noen. Veldig vanskelig!

Anonymkode: 61d53...7f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bare har vært på en eller to dater syntes jeg det er innafor å møte de begge en eller to ganger til, men den dagen du begynner å kysse , holde henner og ha sex med noen av de, må du kutte ut han andre.

Anonymkode: 27fb8...543

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hender*

Anonymkode: 27fb8...543

AnonymBruker
Skrevet

Han du begynte å date sist. 

Anonymkode: 64ce4...d05

Skrevet

Har du hatt muligheten til å se hvordan de oppfører seg i sammenhenger med andre mennesker, voksne og barn? Særlig hvis det er litt stress involvert, kan det hjelpe med å få fram de beste og dårligste sidene ved en person. Bare dere på date, kan gjøre at du mister gangsynet litt.

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg ville tatt et stevnemøte til med begge, der du gjør noe helt annet enn det dere har gjort hittil. Så hadde jeg bestemt meg etter det. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå ble jeg så letta. Følte meg skikkelig råtten som har truffet to forskjellige. Har ikke kyssa eller noe nei. Har en date med en av de i kveld. Og han andre vil møtes til uka. Da går jeg ut med de begge en gang til også bestemmer jeg meg etter det.

Men er det bare jeg som tenker at jeg når jeg synes det er vanskelig å velge så er kanskje ingen av de riktig? 

Litt rart at jeg liker begge to. Er vanligvis veldig kresen

Anonymkode: 61d53...7f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...