Teardrop Skrevet 8. juni 2017 #1 Skrevet 8. juni 2017 Skal gjøre en del til bryllupet vårt selv. Kan jeg steke kakebunnene nå og fryse ned? Sjokoladekake. Vil dette gjøre noe med smak eller konsistens? Kan jeg ha de i fryseren i 2-3 uker? Hvordan bør jeg tine dette?
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. juni 2017 #2 Skrevet 9. juni 2017 Tja, det spørs hvilken type sjokoladekake det er. Men så lenge det kun er bunnen burde det gå greit. Tin opp i kjøleskapet, og pynt den etter at bunnen er opptint. Hvis du har mulighet, bak en liten prøvekake nå, frys den ned i et par dager, og se hvordan den blir etter tining. Hvis jeg får komme med et forslag på en kakebunn som faktisk blir bedre av en runde i fryseren, så er det nøttebunnen som brukes i suksessterte. Du kan sågar også fryse den med fyllet. Lykke til med bryllupet
Teardrop Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2017 13 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: Tja, det spørs hvilken type sjokoladekake det er. Men så lenge det kun er bunnen burde det gå greit. Tin opp i kjøleskapet, og pynt den etter at bunnen er opptint. Hvis du har mulighet, bak en liten prøvekake nå, frys den ned i et par dager, og se hvordan den blir etter tining. Hvis jeg får komme med et forslag på en kakebunn som faktisk blir bedre av en runde i fryseren, så er det nøttebunnen som brukes i suksessterte. Du kan sågar også fryse den med fyllet. Lykke til med bryllupet Takk for tips, men nøtteallergi er et problem :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå