Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 32 år, har datet ca 1 år på tinder uten å finne noen jeg kunne ha tenkt meg noe mer med. Vanligvis går jeg ut med menn i alderen 30-38, og har alltid følt at de har mye bagasje og sitter litt fast i fortiden med ekser og dårlige erfaringer som gjør at de enten er veldig desperate og usikre, eller det motsatte, de skal ha alle muligheter åpne og leve livet, og derfor ikke ønsker å binde seg. På grunn av dette har jeg egentlig slått meg til ro med at jeg sikkert ikke kommer til å finne noen, da jeg ikke vil fire på kravene.

For noen måneder siden i forbindelse med jobb på en skole i en annen by (jeg er ikke lærer eller jobber med utdanning bare så det er sagt) kom jeg i snakk med en herlig ung mann, vi pratet i 30 min om alt og ingenting og jeg var overrasket over at jeg trivdes så godt med hans selskap. Han var tidligere elev ved skolen men skulle ta opp fag slik jeg forstod det, så tror han var rundt 20-25 år. Tenkte litt på det i ettertid, at jeg skulle ønske flere var så oppegående og interessante som han, men hadde ikke en gang navnet hans så tenkte ikke noe mer på han.

En gang hver uke så er jeg innom en butikk i forbindelse med jobb (typisk biltema eller jula, litt sånn alt mulig butikk), i dag var jeg det og gjett hvem som satt i kassa, jo det var denne herlige mannen jeg patet med for noen måneder siden! Jeg stod i kø til en annen kasse, så fikk ikke en gang sagt hei til han da det var lange køer.

Så nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre, eller om jeg bør gjøre noe!? Egentlig synes jeg jo han er alt for ung, men etter dating med eldre menn så vet jeg jo at det skal mye til før jeg føler kjemi og synes samtalene er interessante. I tillegg vet jeg jo ikke hvor gammel han er, kan være alt fra 19 og opp, noen ser jo også yngre ut en de egentlig er, og mange som tar opp eksamener er jo over 40 så det gir ingen pekepinn.

Tenker også at det kan bli kleint om jeg tar iniativ til å slå av en prat mens han er på jobb, han er jo tross alt på jobb og hadde det vært meg som satt i kassa og menn hadde tatt kontakt hadde jeg nok følt meg litt utilpass og følt meg tvunget til å være høflig uansett. På den andre siden tenker jeg jo at det var han som tok kontakt med meg på skolen, og at det blir ikke det samme som at en helt fremmed begynner å prate. Jeg kommer til å måtte besøke denne butikken nesten ukentlig, så det hadde jo vært ganske dumt om jeg må grue meg til å dra dit også om jeg tar kontakt med han og det går skikkelig dårlig.

Så hva bør jeg gjøre her? Han er veldig attraktiv, hyggelig og flink til å prate for seg, så helt klart en jeg kunne tenkt meg å bli mer kjent med til tross for alderen som jeg da ikke vet hva er :fnise:

Er det fy fy å "sjekke opp" butikkansatte? Er jeg ekkel og pervers som liker noen som er så mye yngre enn meg? Skjebnen som fører oss sammen selv om det var usannsynlig å se han igjen? 

Anonymkode: 9ef59...76f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neste gang du er i butikken der han jobber, kan du takke for sist og si at det var hyggelig å prate med ham, og spørre ham om han blir med og tar en kaffe etter jobb.

Lykke til :hjerte:

Anonymkode: 6a7ad...70f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i det.

Dere er jo også allerede bekjente, i og med at dere har snakket sammen tidligere.

Anonymkode: 6a7ad...70f

• Liker 2
Skrevet

Ja, hvorfor ikke, si hei og spør om han vil ta en kopp kaffe en dag? 

Koslig det, man vet jo aldri ;) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :)

Tror nesten jeg bare må gjøre det ja, drar dit nå, bonustur :fnise:

TS

Anonymkode: 9ef59...76f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...