AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #1 Skrevet 8. juni 2017 Ingenting å legge skjul på at utseende er viktig når man skal finne kjæreste, jeg tror vi menn legger mer vekt på utseende hos en jente, enn hva kanskje jenter/kvinner gjør når de ser etter en mann? Mitt poeng er: Jeg anser meg selv som en gjennomsnittlig kjekk ung mann, er veltrent, ganske høy og atletisk -med en del muskler (ikke bolé-muskler), har en veldig bra trent rygg, samt brede skuldre, som står i stil med resten av kroppen (ikke skinny legs). Jeg er ikke modellpen! Har jeg gode muligheter på damefronten? Jeg er nok, kanskje ikke, den typisk "søte" fyren, men litt mer mandige trekk. Jeg tror jeg er gjennomsnittlig av utseende, uten at jeg skal bedømme meg selv. Hva tenker dere jenter (kvinner) om dette? Tenker kvinner annerledes når man nærmer seg slutten av tjueårene når det gjelder utseende hos menn? Jeg spør fordi jeg er usikker på hvor gode sjanser jeg som gjennomsnittlig mann har på damefronten?..... Dette er i mitt tilfelle en ren utseende tråd, og handler ikke om kjemi. Jeg er også på god vei til å få god utdannelse. Måtte bare lufte litt da usikkerheten i meg slo inn Anonymkode: c829e...796
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 Nei, flere single menn enn damer. Anonymkode: f0419...3cf
Gardermobanen Skrevet 8. juni 2017 #3 Skrevet 8. juni 2017 Det er jo bare du som kan vite hvor gode sjanser du har på damefronten.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #4 Skrevet 8. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, flere single menn enn damer. Anonymkode: f0419...3cf Det er irrelevant her. Mener jeg. Anonymkode: c829e...796
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #5 Skrevet 8. juni 2017 Menn har enklere for å få seg noe Anonymkode: 1a7b9...392
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #6 Skrevet 8. juni 2017 Beauty is in the eye of the beholder. Det er veldig store forskjeller på hva folk finner attraktivt, så du har sikkert gode sjanser for de som finner deg attraktiv. Hvor mye vekt man legger på utseende varierer fra person til person. Ofte har man (både menn og kvinner) en spesiell type man liker. Merker at de mennene jeg synes er aller flottest synes ikke mine venninner er såå flotte f.eks. Utseende er ikke en objektiv greie. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Menn har enklere for å få seg noe Anonymkode: 1a7b9...392 Hahaha, nå har jeg hørt det og. Anonymkode: 8c1ee...d1a 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #7 Skrevet 8. juni 2017 Av personlig erfaring ser jeg oftere pene kvinner med mindre kjekke menn, enn omvendt. Så det er nok noe i det du sier, at menn fokuserer mer på utseendet hos motpart. Anonymkode: d1e6f...a52 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #8 Skrevet 8. juni 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingenting å legge skjul på at utseende er viktig når man skal finne kjæreste, jeg tror vi menn legger mer vekt på utseende hos en jente, enn hva kanskje jenter/kvinner gjør når de ser etter en mann? Mitt poeng er: Jeg anser meg selv som en gjennomsnittlig kjekk ung mann, er veltrent, ganske høy og atletisk -med en del muskler (ikke bolé-muskler), har en veldig bra trent rygg, samt brede skuldre, som står i stil med resten av kroppen (ikke skinny legs). Jeg er ikke modellpen! Har jeg gode muligheter på damefronten? Jeg er nok, kanskje ikke, den typisk "søte" fyren, men litt mer mandige trekk. Jeg tror jeg er gjennomsnittlig av utseende, uten at jeg skal bedømme meg selv. Hva tenker dere jenter (kvinner) om dette? Tenker kvinner annerledes når man nærmer seg slutten av tjueårene når det gjelder utseende hos menn? Jeg spør fordi jeg er usikker på hvor gode sjanser jeg som gjennomsnittlig mann har på damefronten?..... Dette er i mitt tilfelle en ren utseende tråd, og handler ikke om kjemi. Jeg er også på god vei til å få god utdannelse. Måtte bare lufte litt da usikkerheten i meg slo inn Anonymkode: c829e...796 Hæ? Du sier jo lite om hva du har av interesser og hvor gammel du er. Anonymkode: b5969...27e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #9 Skrevet 8. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Du sier jo lite om hva du har av interesser og hvor gammel du er. Anonymkode: b5969...27e Les nederst i innlegget, der står det at dette er en utseende-relatert-tråd, ikke personlighet. Er uansett er sted mellom 20 og 30 år gammel Anonymkode: c829e...796 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #10 Skrevet 8. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingenting å legge skjul på at utseende er viktig når man skal finne kjæreste, jeg tror vi menn legger mer vekt på utseende hos en jente, enn hva kanskje jenter/kvinner gjør når de ser etter en mann? Mitt poeng er: Jeg anser meg selv som en gjennomsnittlig kjekk ung mann, er veltrent, ganske høy og atletisk -med en del muskler (ikke bolé-muskler), har en veldig bra trent rygg, samt brede skuldre, som står i stil med resten av kroppen (ikke skinny legs). Jeg er ikke modellpen! Har jeg gode muligheter på damefronten? Jeg er nok, kanskje ikke, den typisk "søte" fyren, men litt mer mandige trekk. Jeg tror jeg er gjennomsnittlig av utseende, uten at jeg skal bedømme meg selv. Hva tenker dere jenter (kvinner) om dette? Tenker kvinner annerledes når man nærmer seg slutten av tjueårene når det gjelder utseende hos menn? Jeg spør fordi jeg er usikker på hvor gode sjanser jeg som gjennomsnittlig mann har på damefronten?..... Dette er i mitt tilfelle en ren utseende tråd, og handler ikke om kjemi. Jeg er også på god vei til å få god utdannelse. Måtte bare lufte litt da usikkerheten i meg slo inn Anonymkode: c829e...796 Du er nok mer enn attraktiv nok i det ytre. Problemet er at kvinner ikke bryr seg så mye om disse tingene, med mindre man er direkte fet eller stygg. Tiltrekning er mer summen av kroppsspråk, utseende og personlighet for kvinner. Hvis du allerede har utseende men fortsatt ikke lykkes på kvinnefronten så bør du kanskje se på de to andre tingene. Mange menn tror at et dominerende machoideal er tiltrekkende på kvinner. Etter min erfaring så er det ikke det. De fleste kvinner liker emosjonelt intelligente, empatiske og hensynsfulle menn. Tenk deg at du vil være en fyr som hadde blitt en flink og omsorgsfull far. Gjerne noen med høy sosial kompetanse. Humor og selvtillit er rosinen i pølsa som får deg ti å bli helt uimotståelig for jenter. Du må slutte å henge deg opp i dette med utseendet. Lykke til. Anonymkode: 32fb8...7fb 8
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #11 Skrevet 8. juni 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er nok mer enn attraktiv nok i det ytre. Problemet er at kvinner ikke bryr seg så mye om disse tingene, med mindre man er direkte fet eller stygg. Tiltrekning er mer summen av kroppsspråk, utseende og personlighet for kvinner. Hvis du allerede har utseende men fortsatt ikke lykkes på kvinnefronten så bør du kanskje se på de to andre tingene. Mange menn tror at et dominerende machoideal er tiltrekkende på kvinner. Etter min erfaring så er det ikke det. De fleste kvinner liker emosjonelt intelligente, empatiske og hensynsfulle menn. Tenk deg at du vil være en fyr som hadde blitt en flink og omsorgsfull far. Gjerne noen med høy sosial kompetanse. Humor og selvtillit er rosinen i pølsa som får deg ti å bli helt uimotståelig for jenter. Du må slutte å henge deg opp i dette med utseendet. Lykke til. Anonymkode: 32fb8...7fb Interessant å lese! Anonymkode: c829e...796
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #12 Skrevet 8. juni 2017 Sitat Jeg anser meg selv som en gjennomsnittlig kjekk ung mann, er veltrent, ganske høy og atletisk -med en del muskler (ikke bolé-muskler), har en veldig bra trent rygg, samt brede skuldre, som står i stil med resten av kroppen (ikke skinny legs). Jeg er ikke modellpen! Har jeg gode muligheter på damefronten? Jeg er nok, kanskje ikke, den typisk "søte" fyren, men litt mer mandige trekk. Jeg tror jeg er gjennomsnittlig av utseende, uten at jeg skal bedømme meg selv. Jeg har bare 2 krav til utseende, han skal ha hår på hodet (altså ikke hårtap eller viker, skallet, måne etc), og han skal ikke være overvektig. Resten er ikke så viktig, høyde, muskler etc spiller ingen rolle. Anonymkode: 17ce3...f9e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #13 Skrevet 8. juni 2017 En mann kan være kjempe kjekk, søt og hyggelig og sjarmerende. Men det betyr ingenting om han ikke har gode familieverdier, orden på økonomien sin, samme syn hvordan samfunn vi bør ha som meg, samme moraler og verdier som meg (likt syn på foreksempel grensen for utroskap, tro osv ) og ikke minst grunnleggende respekt for kvinner og meg som kjæresten til tross for at vi skulle være uenige om noe eller krangle. Så ut fra bare den infoen du gir, som utelukkende går på utseende kan jeg ikke svare på om du hadde hatt muligheter hos meg. Utseende og kjemi er ikke alt, det var det når jeg var nærmere 20 enn 30, men jo eldre man blir jo viktigere blir faktisk alt det praktiske også. Det er da man innser at man faktisk skal ha en partner man kan stole på under svangerskap, som bidrar like mye i heimen, som vil oppdra barna på samme måte som meg, som ønsker å få ut av livet mye av det samme som meg (ambisjoner og drømmer må passe) , og legger vekt på at det er en mann man orker å holde ut med resten av livet og ikke bare "prøvekjøre" i et år eller to som er innafor som yngre (da er man mer tolerant for praktiske forskjeller, men det fungerer jo aldri i lengden) Anonymkode: faf21...654 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #14 Skrevet 8. juni 2017 Og om det har endret seg på hva jeg ser etter på utseende fronten som eldre; ja. som 20 åring ville jeg ha den som så kulest/likest ut som meg/min type i stil. Stil sier jo en del om hva slags person det er. Han måtte være manndig, samtidig søt, og ha masse sexappeal. Som 30 åring er jeg ikke opptatt av samme klesstil som før. Nå må mannen faktisk ha en voksen stil som viser at han liker å ta vare på seg selv, har orden på økonomien sin og ikke gå i skatesko for 17 åringer osv. Han må være manndig og ha sexappeal, men være ydmyk og høflig. "Søte" fjes blir for babyface for meg nå. Anonymkode: faf21...654 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #15 Skrevet 8. juni 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og om det har endret seg på hva jeg ser etter på utseende fronten som eldre; ja. som 20 åring ville jeg ha den som så kulest/likest ut som meg/min type i stil. Stil sier jo en del om hva slags person det er. Han måtte være manndig, samtidig søt, og ha masse sexappeal. Som 30 åring er jeg ikke opptatt av samme klesstil som før. Nå må mannen faktisk ha en voksen stil som viser at han liker å ta vare på seg selv, har orden på økonomien sin og ikke gå i skatesko for 17 åringer osv. Han må være manndig og ha sexappeal, men være ydmyk og høflig. "Søte" fjes blir for babyface for meg nå. Anonymkode: faf21...654 Takk for et langt og reflektert innlegg! Anonymkode: c829e...796
Gjest impressa Skrevet 10. juni 2017 #17 Skrevet 10. juni 2017 Umulig å si noe om utseende uten å se holdning, kroppsspråk, kroppslig tilstedeværelse (kjært barn har mange navn) og ikke minst utstråling i levende live. Ansiktstrekk, hår/ikke hår, muskler/ikke muskler - joda, jeg har preferanser, men opplever gang på gang at de trumfes av det førstnevnte.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #18 Skrevet 10. juni 2017 På 9.6.2017 den 0.20, AnonymBruker skrev: Du er nok mer enn attraktiv nok i det ytre. Problemet er at kvinner ikke bryr seg så mye om disse tingene, med mindre man er direkte fet eller stygg. Tiltrekning er mer summen av kroppsspråk, utseende og personlighet for kvinner. Hvis du allerede har utseende men fortsatt ikke lykkes på kvinnefronten så bør du kanskje se på de to andre tingene. Mange menn tror at et dominerende machoideal er tiltrekkende på kvinner. Etter min erfaring så er det ikke det. De fleste kvinner liker emosjonelt intelligente, empatiske og hensynsfulle menn. Tenk deg at du vil være en fyr som hadde blitt en flink og omsorgsfull far. Gjerne noen med høy sosial kompetanse. Humor og selvtillit er rosinen i pølsa som får deg ti å bli helt uimotståelig for jenter. Du må slutte å henge deg opp i dette med utseendet. Lykke til. Anonymkode: 32fb8...7fb Beste innlegget jeg har lest her på kg på lenge TS. Du anser deg som gjennomsnittlig og da blir du det. Da har du definert deg selv, og det er slik vi da ser deg. Anonymkode: dd16f...8aa
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #19 Skrevet 10. juni 2017 Du er høy. Det er holder i massevis, og utseendekravet er oppfylt. Noe mer utover det er unødvendig og sløseri med tid du kunne brukt på annet. Det viktigste er humor. Humor vitner om intelligens i tillegg at får kvinner til å føle seg bra. Humor kan bare delvis læres, det er i stor grad genetisk bestemt. Får du ei dame til å le så hun mister pusten, er du sikret tilgang til kroppsåpningene hennes uansett hvordan du fysisk ser ut. Ja, bortsett fra høyde da, et er et minimumskrav. Anonymkode: aab31...4b9
Gjest Minesveiper Skrevet 10. juni 2017 #20 Skrevet 10. juni 2017 Jeg tenker at du har gode sjanser på sosiale arenaer. Der kan du snakke med damer og gjøre inntrykk. Det verre på nettdating og tinder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå