Gå til innhold

"Venninne" av meg "liker" aldri noe jeg legger ut!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Merker andre i våres omkrets, hun liker hver minste ting! Når det kommer meg, ingenting. Hvorfor gjør hun det? Kanskje hun liker meg ikke lenger?

Anonymkode: 81682...3b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor overvåker du hva hun liker? Hvorfor er du så opptatt av at andre skal like det du legger ut? 

Det viktigste er vel hvordan forholdet deres er. Ikke at hun liker alt det du legger ut. Som venner trenger man faktisk heller ikke å være begeistret for alt det en velger å legge ut. Man er ikke en dårlig venninne på grunn av dette. 

Anonymkode: 2b1ac...849

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du ikke dukker opp i newsfeeden hennes? Kanskje hun ikke gidder å scrolle gjennom newsfeeden?  Kanskje hun bare pleier å gå inn på profilene til de som liker masse fra henne og liker ting tilbake? Liker du tingene hun legger ut?

Anonymkode: a5b74...84f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun legger aldri noe ut selv, men de få gangene hun gjør, så trykker jeg liker ja. Blir litt såret av dette. Føler meg dum

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler generelt at hun er lei av meg. Hun tar aldri kontakt med meg lenger, men på snap er hun veldig aktiv og sender masse snaps, hvis jeg sender noe tilbake så får jeg som oftest aldri svar, kun hvis jeg spør om noe direkte rettet til henne. Hun er ganske kort dersom vi snakker sammen på face. Spør aldri om noe, bare svarer på det jeg spør om, generelt har jeg fått inntrykk av at hun driter i meg egentlig. Virker ikke engasjert. Kanskje jeg skal droppe henne.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Føler generelt at hun er lei av meg. Hun tar aldri kontakt med meg lenger, men på snap er hun veldig aktiv og sender masse snaps, hvis jeg sender noe tilbake så får jeg som oftest aldri svar, kun hvis jeg spør om noe direkte rettet til henne. Hun er ganske kort dersom vi snakker sammen på face. Spør aldri om noe, bare svarer på det jeg spør om, generelt har jeg fått inntrykk av at hun driter i meg egentlig. Virker ikke engasjert. Kanskje jeg skal droppe henne.

Ja, da stemmer det nok med inntrykket ditt. Det er nok lurt å trekke seg litt unna og ikke forvente så mye av vennskapet, ja. Det er en lei situasjon, men jeg håper du har andre venner. 

Anonymkode: 2b1ac...849

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Merker andre i våres omkrets, hun liker hver minste ting! Når det kommer meg, ingenting. Hvorfor gjør hun det? Kanskje hun liker meg ikke lenger?

Det er bare internett. Likes har ingen verdens ting å si! Skru av istedet når det påvirker deg såpass! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er sånt som viser at vi har det for bra i Norge

Anonymkode: 057e3...1dc

• Liker 1
Skrevet

Jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke liker ting på Facebook og glemmer å gratulere folk med dagen. Har ikke notifications på hverken messenger eller fb. Og er nesten aldri der inne. Veggen min er fylt med reklame, så orker ikke scrolle. Har aldri vært en person som bryr meg om hva andre gjør og sier hele tiden, og vet alt om alle. Bruker fb til div grupper jeg synes er intr. Men ser jeg noe som opptar meg, liker jeg det som regel :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være at hun er sjalu på deg? Noen som får mye oppmerksomhet irl får kanskje ikke så mange likes, da det kan ligge sjalu bak, mens mange som er mer middels får n haug av likes, er mitt inntrykk. Når det er sagt  hade jeg holdt avstand til henne utifra hvordan du forteller at hun er mot deg. Bare dropp å ta mer kontakt med henne, se hva som skjer...

Anonymkode: 7d181...fd6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette handler vel egentlig ikke om likesene vel..?

Anonymkode: 4be4b...6de

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det samme tilbake. Ikke lik noen ting, ikke svar på Snaps ikke skriv mld. osv Så ser du hva som skjer.

Anonymkode: f9c2d...728

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

First world problems

Anonymkode: 2bd6c...b27

• Liker 1
Skrevet

Er dette virkelig et problem? Er fasaden så viktig for deg?

AnonymBruker
Skrevet

Pleier heller aldri svare på snaps med mindre noen spør om noe direkte og konkret til bare meg rettet til meg.
Pleier aldri like venners til på facebook, rett og slett fordi jeg bruker facebook til å følge med i grupper og ikke på newsfeeden, men om noen er innom å liker noe hos meg kan det skje at jeg kommer på de og trykker inn på profilen dems og liker noe siden jeg ser navnet dems på min profil.
Er også usikker på vennene mine pga angst så pleier ikke spørre de om noe bare svare på det de spør om. Vil ikke virke som at jeg graver i dems liv . Kanskje det er helt harmløst fra hennes side er det jeg skal frem til.

Anonymkode: a5b74...84f

Skrevet

Syns ikke du skal overanalysere dette. Jeg "liker" sjeldet noe fra venner. Det betyr ikke at jeg ikke anser dem som venner av den grunn. Ikke husker jeg hvem jeg "liker" heller. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun ikke ønsker kontakt? Hva slags innhold er det du legger ut?

Anonymkode: 95b58...fd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...