Gå til innhold

Kan jeg sende påminnelsesmelding?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En venninne har bursdag om et par måneder og i den forbindelse trengte jeg hjelp av hennes mor til gaven til henne. Jeg sendte melding til moren og spurte om hun kunne sjekke noe for meg fra venninnen min var liten. Moren svarte at det var veldig hyggelig, hun skulle sjekke dette og så ta kontakt med meg igjen. Jeg svarte takk. 

Nå har det gått 3 uker, og jeg har ikke hørt noe.. enten har moren glemt det, eller så har hun ikke sjekket det enda. Men da lurer jeg på om jeg kan sende henne ny melding? Eventuelt hvor lang tid skal jeg vente før jeg sender? Eller skal jeg ikke sende ny melding og håpe at hun ikke har glemt meg? 

Anonymkode: 4c367...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En venninne har bursdag om et par måneder og i den forbindelse trengte jeg hjelp av hennes mor til gaven til henne. Jeg sendte melding til moren og spurte om hun kunne sjekke noe for meg fra venninnen min var liten. Moren svarte at det var veldig hyggelig, hun skulle sjekke dette og så ta kontakt med meg igjen. Jeg svarte takk. 

Nå har det gått 3 uker, og jeg har ikke hørt noe.. enten har moren glemt det, eller så har hun ikke sjekket det enda. Men da lurer jeg på om jeg kan sende henne ny melding? Eventuelt hvor lang tid skal jeg vente før jeg sender? Eller skal jeg ikke sende ny melding og håpe at hun ikke har glemt meg? 

Selvfølgelig kan du sende henne en ny melding å minne henne på det. Du kunne ha gjort det for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det er absolutt innenfor å sende en påminnelsesmelding. Hun har nok glemt det. 

Anonymkode: 5b04f...b24

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Absolutt innenfor etter 3 uker.

Anonymkode: fc610...10c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vent. Tre uker er ganske kort tid. Kanskje har hun mye å gjøre på jobb nå, og ikke har tid til å lete på loftet. Vent en måned til. 

Anonymkode: 909f9...4e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare send melding du, hun har sikkert bare glemt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg sendte henne en melding og fikk svar om at hun ikke hadde hatt tid enda, og at hun ikke hadde glemt det.

Så jeg håper hun husker på det, for jeg kan ikke spørre henne igjen hvis jeg ikke hører noe mer fra henne🙈

TS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.6.2017 den 22.36, AnonymBruker skrev:

Jeg sendte henne en melding og fikk svar om at hun ikke hadde hatt tid enda, og at hun ikke hadde glemt det.

Så jeg håper hun husker på det, for jeg kan ikke spørre henne igjen hvis jeg ikke hører noe mer fra henne🙈

TS 

Klart du kan spørre igjen om en stund. Det avgjørende er hvorfor du har spurt. Hvis det hun skulle sjekke påvirker det du skal gi i gave så kan du spørre igjen når det nærmer seg tida du må ha er svar. Hvis du er veldig usikker på om hun faktisk kommer til å sjekke det, så kan det selvsagt være lurt med en plan B. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...