Gå til innhold

Sex med andre når man dater

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om man holder på med noen, men ting er usikkert mellom dere, synes dere det er ok å ha sex med andre? Hva gjør du?

Anonymkode: 7a4ca...c8d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg er interessert i at det skal bli noe seriøst med vedkommende så har jeg (selvfølgelig) ikke sex med andre, selv om det fortsatt er usikkert.

Anonymkode: a0d04...05c

• Liker 10
Gjest Overrasket
Skrevet

Aldri sex med flere samtidig. Ferdig snakket.

Skrevet

Hvordan i alle dager skal man ta et kvalifisert valg om man holder på med fler samtidig? Skjønner ikke den der, jeg. Er man ikke interessert i noe seriøst, så pul i vei, men skal man satse på et forhold, styrer man ikke med flere samtidig, mener nå jeg. For noen år tilbake fikk jeg vite at en date holdt på med en til samtidig. Jeg gjorde valget enkelt for henne. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kun sex med en om gangen :) 

Anonymkode: b9848...397

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om man holder på med noen, men ting er usikkert mellom dere, synes dere det er ok å ha sex med andre? Hva gjør du?

Anonymkode: 7a4ca...c8d

Ja; det de ikke vet har de ikke vondt av. Men liker jeg en skikkelig godt så nei..😊 Er jeg usikker ser jeg ikke det er galt 

Anonymkode: 9e5e4...41e

AnonymBruker
Skrevet

Da er jenta no-go, ihvertfall for meg.

Anonymkode: 7f17b...88e

• Liker 6
Skrevet

Vanskelig å si. Om jeg virkelig liker ei, vil jeg ikke ha sex med andre. Utover det har man egentlig ikke noe ansvar før en har tatt eksklusivitetspraten.

AnonymBruker
Skrevet

Helt utelukket. Hvordan skal du ellers kunne være til stede i prosessen det er å avgjøre om det skal bli seriøst.

Anonymkode: 9f590...b06

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke sett på det som en potensiell partner :) 

Anonymkode: c96ca...b74

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Da er man hvertfalll ikke seriøs i intensjonene sine med den personen om man går å har sex med andre.

Anonymkode: 07c3e...48a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo helt an på hvor tidlig det er i datingprosessen. Jeg sier ikke nei til andre fristende tilbud etter bare noen kaffe-dates med en dame, når alt fremdeles henger i lufta. For alt jeg vet kan hun droppe å svare meg på neste melding, og jeg ser henne aldri igjen. Da er det idiotisk å ha brent alle andre broer.

Om vi derimot har kommet lenger i relasjonen, blitt mer personlig kjent, møter hverandre jevnlig og det er åpenbart at vi begge håper dette skal føre riktig sted, så faser jeg ut andre eventuelle bekjentskaper. Og jeg ligger ikke med mer enn én dame om gangen, uansett om vi har hatt 'eksklusivitetspraten' eller ikke. For meg er det normalen å holde seg til én sexpartner, og jeg synes egentlig ikke man trenger å sette ord på det engang. Man burde heller sørge for å si tydelig ifra om man ikke holder seg til bare én, slik at den andre vet det med tanke på risiko for kjønnssykdommer etc.

Mann

Anonymkode: dbed9...d51

Skrevet
2 timer siden, Sphere skrev:

Hvordan i alle dager skal man ta et kvalifisert valg om man holder på med fler samtidig? Skjønner ikke den der, jeg. Er man ikke interessert i noe seriøst, så pul i vei, men skal man satse på et forhold, styrer man ikke med flere samtidig, mener nå jeg. For noen år tilbake fikk jeg vite at en date holdt på med en til samtidig. Jeg gjorde valget enkelt for henne. 

Om man ikke har avtalt at man skal være ekslusive eller om ikke du sa ifra til henne i starten at du ønsker å date kun én person om gangen og at du forventer det samme fra henne, da har hun egentlig ikke gjort noe galt ettersom du ikke delte dine tanker med henne.

Sånn personlig, hadde jeg selv ikke hatt lysten til å møte andre hvis jeg har et øye for en spesiell person og ønsker å se hvor det kan lede ann. Nå har det skjedd meg kun én gang da. Men jeg har aldri datet eller møtt gutter flere ganger i samme tidsperiode. Ellers har jeg møtt folk i hytt og pine, fort fra den ene til den andre.

Skrevet
30 minutter siden, meeeg9 skrev:

Om man ikke har avtalt at man skal være ekslusive eller om ikke du sa ifra til henne i starten at du ønsker å date kun én person om gangen og at du forventer det samme fra henne, da har hun egentlig ikke gjort noe galt ettersom du ikke delte dine tanker med henne.

Sånn personlig, hadde jeg selv ikke hatt lysten til å møte andre hvis jeg har et øye for en spesiell person og ønsker å se hvor det kan lede ann. Nå har det skjedd meg kun én gang da. Men jeg har aldri datet eller møtt gutter flere ganger i samme tidsperiode. Ellers har jeg møtt folk i hytt og pine, fort fra den ene til den andre.

Når vi har begynt å ha sex tar jeg det for gitt at vi er eksklusive. Dersom hun har behov for å ha sex med andre samtidig som vi forsøker å bli bedre kjent, ser jeg ikke på henne som særlig seriøs med meg, så da er det like greit å bare komme seg videre. 

Selv går jeg ikke på date med ny dame før jeg har funnet ut at den forrige ikke var aktuell. Dater jeg flere samtidig blir det så mye bakgrunnsstøy at jeg ikke kan legge så mye fokus i det som de egentlig fortjener. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra jeg avtaler en date/første møte har jeg aldri sex med andre, og jeg går kun ut med en person om gangen. Jeg er over 30 så kan jo hende jeg er prippen og ikke følger med på hva som er vanlig i dag, men om jeg hadde funnet ut at min date møter flere samtidig eller har sex med andre er han uaktuell for meg uansett.

Sitat

Selv går jeg ikke på date med ny dame før jeg har funnet ut at den forrige ikke var aktuell.

Samme her men med menn, synes det er den rette måten å gjøre det på.

Anonymkode: cac9a...bab

• Liker 1
Skrevet

For meg er det uaktuelt å ha sex med andre samtidig som jeg dater, og det er også uaktuelt at den andre gjør det, selv uten "eksklusivitetspraten". Om vi ikke deler synet på at man konsentrerer seg om en person når man dater, så kan det være det samme. For ordens skyld: Det er likevel forskjell på hvor åpenbart det er for meg om det blir datingstopp om han har hatt det etter date én med meg eller fem dater med meg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og jeg gjorde dette for noen måneder siden. Hadde vært på to dates med en fyr, men så hadde vi ikke hatt noe mer kontakt, og det hadde gått fler dager uten at jeg fikk svar fra han. Trodde med andre ord at vi ikke kom til å møtes igjen.

Så i stedet for å sitte å vente på svar som aldri kommer og føle meg dum, så tok jeg saken i egne hender og fant noen andre.

Men så fikk jeg plutselig svar av fyr nr. 1 noen dager senere, og vi avtalte å møtes igjen. Nå holder vi på.

Jeg synes egentlig ikke at jeg har gjort noe galt. Hvis han vil være eksklusiv så får han vise interesse og ikke få meg til å føle at jeg har blitt "ghostet".

Anonymkode: 06c95...cb4

AnonymBruker
Skrevet

Aldri sex med flere samtidig. Så straks man avtaler 2. date med noen er sex med andre utelukket fram til datingen evt avsluttes.

Anonymkode: 845f4...8b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...