AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #1 Skrevet 8. juni 2017 Du blir med en sjukt kjekk fyr hjem. Fine øyne, brun osv. Men når han tar av seg klærerne, så er kroppen ganske slapp og daff. Han har endel fett på kroppen, og valker. Bryr du deg om det eller ikke? F.eks ved misjonær, når fettet rister? Anonymkode: 21e4c...168
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 På en ons spiller det en rolle, da ville jeg hatt en bredskuldret Gud. I ett forhold gjør det meg ingenting Anonymkode: 7a483...b21
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #3 Skrevet 8. juni 2017 Selvfølgelig! Damer er langt mer utseendefiksert enn menn er. Anonymkode: c7751...494
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #4 Skrevet 8. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: På en ons spiller det en rolle, da ville jeg hatt en bredskuldret Gud. I ett forhold gjør det meg ingenting Anonymkode: 7a483...b21 Så om fyren ikke er bredskuldret, så er det ikke no for deg? Selvom han ser ut som en gud i ansiktet? Anonymkode: 21e4c...168
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #5 Skrevet 8. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig! Damer er langt mer utseendefiksert enn menn er. Anonymkode: c7751...494 Så om han hadde tatt av seg klærne, så hadde du avslått? Anonymkode: 21e4c...168
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #6 Skrevet 8. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så om han hadde tatt av seg klærne, så hadde du avslått? Anonymkode: 21e4c...168 Vil tro det er en mann du svarer her. Anonymkode: be54a...f24 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #7 Skrevet 8. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så om han hadde tatt av seg klærne, så hadde du avslått? Anonymkode: 21e4c...168 Ja, for jeg er ikke homo. Anonymkode: c7751...494
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #8 Skrevet 8. juni 2017 Bryr meg ikke i det hele tatt. Hadde han vært så feit at det hadde brydd meg kunne jeg sett det lenge før jeg ble med han hjem og tok av seg klærne Anonymkode: 7b5ba...b6e 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #9 Skrevet 8. juni 2017 Det kommer ann på hvor mye fett vi snakker om, men ettersom det ikke er synlig med klær så kan det ikke være så ille? Jeg har vært med en overvektig mann, men han bar kiloene bra og mannen oser av sex. Hadde gjort det igjen. (Menn med "gravidmage" er uaktuelt) Anonymkode: 51257...c42
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #10 Skrevet 8. juni 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig! Damer er langt mer utseendefiksert enn menn er. Anonymkode: c7751...494 Løgn. Spør hvilken som helst mann åssen han ser for seg drømmedama. Det første han vil si et noe utseendemessig. F eks pen, søt, blond, store pupper, smal midje osv Så spør damer om det samme. Det første de sier går på personligheten. F eks snill, morsom, lojal , ærlig osv. Menn er opptatt av utseende først og fremst og personlighet etter. De knuller damer dumme som et brød så lenge hun har digge lepper. For damer er det omvendt, de blir ikke tent at kun utseende men ting som sjarm og personlighet spiller mest rolle om de får hun på kroken eller ikke. Anonymkode: 7b5ba...b6e 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #12 Skrevet 8. juni 2017 Jeg hadde valgt å ha sex med ham. Viktigere med et pent ansikt og god kjemi, enn en stygg dust med topptrent kropp! Anonymkode: 7530c...784 3
Sphere Skrevet 8. juni 2017 #13 Skrevet 8. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Løgn. Spør hvilken som helst mann åssen han ser for seg drømmedama. Det første han vil si et noe utseendemessig. F eks pen, søt, blond, store pupper, smal midje osv Så spør damer om det samme. Det første de sier går på personligheten. F eks snill, morsom, lojal , ærlig osv. Menn er opptatt av utseende først og fremst og personlighet etter. De knuller damer dumme som et brød så lenge hun har digge lepper. For damer er det omvendt, de blir ikke tent at kun utseende men ting som sjarm og personlighet spiller mest rolle om de får hun på kroken eller ikke. Anonymkode: 7b5ba...b6e Dersom du tror menn kun tenner på utseendet, tar du skammelig feil. Slik jeg ser det er begge kjønn like overfladiske. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #14 Skrevet 8. juni 2017 Dvask og litt mageflesk er OK så lenge kroppen er normalt slank, men store valker tenner meg ikke. Er uansett et pent ansikt som er viktigst for meg, mye viktigere enn en trent kropp. Anonymkode: b350e...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #15 Skrevet 8. juni 2017 Hvis det ikke synes utenpå klærne, så er det ikke så ille at jeg hadde brydd meg. Anonymkode: e6408...36e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #16 Skrevet 8. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bryr meg ikke i det hele tatt. Hadde han vært så feit at det hadde brydd meg kunne jeg sett det lenge før jeg ble med han hjem og tok av seg klærne Anonymkode: 7b5ba...b6e Har du ikke hørt om skinnyfat? Anonymkode: 21e4c...168
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #17 Skrevet 8. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer ann på hvor mye fett vi snakker om, men ettersom det ikke er synlig med klær så kan det ikke være så ille? Jeg har vært med en overvektig mann, men han bar kiloene bra og mannen oser av sex. Hadde gjort det igjen. (Menn med "gravidmage" er uaktuelt) Anonymkode: 51257...c42 Søk opp skinnyfat. Altså en tynn mann med høy fettprosent. Anonymkode: 21e4c...168
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #18 Skrevet 9. juni 2017 1 minutt siden, lolz skrev: Damer. Tanker? Tror ikke du kommer til å dra så mange jenter på stranda med den kroppen der Anonymkode: 2bee7...12c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #19 Skrevet 9. juni 2017 13 timer siden, lolz skrev: Sånn her? Tanker? Og nei det er ikke meg. Hvis ansiktet er normalt pen og du ellers er grei, så har ikke kropp med litt fett så mye å si. Det går an å trene seg opp. Har sett jenter/damer med menn som er overvektig mange ganger. Anonymkode: b0687...aaf
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #20 Skrevet 9. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis ansiktet er normalt pen og du ellers er grei, så har ikke kropp med litt fett så mye å si. Det går an å trene seg opp. Har sett jenter/damer med menn som er overvektig mange ganger. Anonymkode: b0687...aaf Jeg synes iallefall at det er bedre å ha litt fett på kroppen enn å være radmager.. Mange bamsemenn kan også være attraktive. Anonymkode: b0687...aaf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå