AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #1 Skrevet 8. juni 2017 For fire år siden jobbet jeg sammen med en fyr. Syntes han var litt spesiell. Han var vel ikke direkte rar, men han kunne være litt gretten i blandt. Og virker til å ha litt tafatt innstilling til seg selv. Han var i midten av 30 årene da vi jobbet sammen, og sa at han følte seg for gammel til å starte med noe nytt nå. Jeg gjorde jo jobben min, men var så ulykkelig forelsket i en person den perioden så jeg kunne være litt fraværende for han. Vi snakket normalt sammen da.. men han la meg til på facebook for en stund siden, og kontaktet meg på chat. Jeg har ikke svart og har ikke noe interesse av ham. Hvorfor tar folk kontakt slik etter mange år? Er selv i starten av 20 årene.. Anonymkode: 26a09...00b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 Jeg hadde en nabo der jeg bodde før. Han var på min alder, singel og helt ok. En fredag kveld ringte jeg på hos ham og spurte om han hadde lyst til å bli med ut på puben på hjørnet og ta en øl. Ikke fordi jeg var interessert i ham, men fordi jeg kjedet meg hjemme alene og ikke hadde noen å gå ut med. Han takket pent nei og sa at det ikke passet. Greit det, ikke noe dårlig stemning pga det. Ikke så lenge etter flyttet jeg. ÅTTE ÅR etter fikk jeg en sms hvor han skrev at nå kunne vi godt ta en øl. Da var det min tur til å takke pent nei. Da er du treig, ass. Anonymkode: 7b000...53a 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #3 Skrevet 8. juni 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en nabo der jeg bodde før. Han var på min alder, singel og helt ok. En fredag kveld ringte jeg på hos ham og spurte om han hadde lyst til å bli med ut på puben på hjørnet og ta en øl. Ikke fordi jeg var interessert i ham, men fordi jeg kjedet meg hjemme alene og ikke hadde noen å gå ut med. Han takket pent nei og sa at det ikke passet. Greit det, ikke noe dårlig stemning pga det. Ikke så lenge etter flyttet jeg. ÅTTE ÅR etter fikk jeg en sms hvor han skrev at nå kunne vi godt ta en øl. Da var det min tur til å takke pent nei. Da er du treig, ass. Anonymkode: 7b000...53a Haha. Dere hadde ingen kontakt siden du flyttet? Slik er så sært.. Anonymkode: 26a09...00b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #4 Skrevet 8. juni 2017 Kanskje han nettopp har fått facebook og fant deg. Eller kanskje han først nå er blitt tøff nok til å ta kontakt med deg. Du får unngå å akseptere vennerequesten da om du ikke vil ha noe med å han å gjøre. Er ikke verre . Anonymkode: b5852...7ba
Gjest Snuppi Skrevet 9. juni 2017 #6 Skrevet 9. juni 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en nabo der jeg bodde før. Han var på min alder, singel og helt ok. En fredag kveld ringte jeg på hos ham og spurte om han hadde lyst til å bli med ut på puben på hjørnet og ta en øl. Ikke fordi jeg var interessert i ham, men fordi jeg kjedet meg hjemme alene og ikke hadde noen å gå ut med. Han takket pent nei og sa at det ikke passet. Greit det, ikke noe dårlig stemning pga det. Ikke så lenge etter flyttet jeg. ÅTTE ÅR etter fikk jeg en sms hvor han skrev at nå kunne vi godt ta en øl. Da var det min tur til å takke pent nei. Da er du treig, ass. Anonymkode: 7b000...53a Haha 😂...
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #7 Skrevet 9. juni 2017 Menn trenger ofte litt tid på seg...... Jeg har opplevd 3 ganger at noen tar kontakt etter maaaaaange år..... Anonymkode: 5ce41...279
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå