Gå til innhold

Mageproblem og øl

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter en del med magen og alle type kornprodukter gjør at jeg blir tåkete og sløv i hodet, samt blir oppblåst i flere dager. Har prøvd å drikke øl ved flere anledninger, men alltid med samme resultat

Så forsøkte jeg en maisøl, corona. Men fikk vondere i magen enn jeg noen gang har hatt

Er det noen andre som reagerer på kornprodukter som har funnet en øl som funker? Savner virkelig å drikke det

Anonymkode: 877a7...e7a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv Ringnes Lite eller Isbjørn fra Mack. De tåler jeg og jeg har cøliaki.

Anonymkode: 95701...de2

AnonymBruker
Skrevet

Kommer av måten øl lages på og innholdet i ølet. 

Anonymkode: 299df...ed6

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer av måten øl lages på og innholdet i ølet. 

Anonymkode: 299df...ed6

Du tror det er prosessen som gir meg mageproblemer- og ikke ingridiensene? Det kan godt være, har ikke så mye kunnskaper om hvordan øl lages. Jeg får ikke den type problem av rødvin og sprit. Men jeg liker egentlig ikke rødvin, og sprit er ikke bra for å bli full, blir så ekstremt svimmel dagen derpå av det. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter en del med magen og alle type kornprodukter gjør at jeg blir tåkete og sløv i hodet, samt blir oppblåst i flere dager. Har prøvd å drikke øl ved flere anledninger, men alltid med samme resultat

Så forsøkte jeg en maisøl, corona. Men fikk vondere i magen enn jeg noen gang har hatt

Er det noen andre som reagerer på kornprodukter som har funnet en øl som funker? Savner virkelig å drikke det

Tenker du burde ta en test for å sjekke om du kan ha cøliaki, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...