Gjest RosieM Skrevet 8. juni 2017 #1 Skrevet 8. juni 2017 Jeg har besøkt de nedlagte bygningene flere ganger og syntes det er veldig spennende. Jeg syntes stemningen er til å ta og føle på når jeg er i bygningene. Har opplevd mye der inne, hørt stemmer, nynning, skrik og sett skikkelser. Har også fått følelsen av å bli tatt på. Får ofte en følelse av å være trist uten at jeg egentlig er det. Syntes det er trist at det ene bygget ble revet siden jeg syntes det virket spesielt hjemsøkt der. Håper ikke de river dem andre byggene også. Har noen her inne vært der og opplevd noe?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 12 minutter siden, RosieM skrev: Jeg har besøkt de nedlagte bygningene flere ganger og syntes det er veldig spennende. Jeg syntes stemningen er til å ta og føle på når jeg er i bygningene. Har opplevd mye der inne, hørt stemmer, nynning, skrik og sett skikkelser. Har også fått følelsen av å bli tatt på. Får ofte en følelse av å være trist uten at jeg egentlig er det. Syntes det er trist at det ene bygget ble revet siden jeg syntes det virket spesielt hjemsøkt der. Håper ikke de river dem andre byggene også. Har noen her inne vært der og opplevd noe? Nei, jeg synes rett og slett ikke man skal gjøre slikt. De som eventuelt går igjen der (eller sitter fast der) liker nok lite at du tråkker rundt der fordi det er spennende. La de døde i fred. Hilsen medium Anonymkode: ca19e...3bc 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #3 Skrevet 8. juni 2017 14 minutter siden, RosieM skrev: Jeg har besøkt de nedlagte bygningene flere ganger og syntes det er veldig spennende. Jeg syntes stemningen er til å ta og føle på når jeg er i bygningene. Har opplevd mye der inne, hørt stemmer, nynning, skrik og sett skikkelser. Har også fått følelsen av å bli tatt på. Får ofte en følelse av å være trist uten at jeg egentlig er det. Syntes det er trist at det ene bygget ble revet siden jeg syntes det virket spesielt hjemsøkt der. Håper ikke de river dem andre byggene også. Har noen her inne vært der og opplevd noe? Bare fordi de river en bygning betyr ikke at spøkelsene forsvinner. De fortsetter å være der. Anonymkode: a7062...c16
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #6 Skrevet 8. juni 2017 Jeg leste en tråd om dette, på ett annet debatt-forum. Jeg husker ikke om det var freak.no eller hva det nå var. Men det var iallefall fleire tråder om "urban exploring" av forskjellige steder... Kanskje du kan finne noen "likesinnende" der, som også er interessert i dette ? Anonymkode: f50c3...b56
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #7 Skrevet 8. juni 2017 Akkurat nå, Pissmaur skrev: Les 23-salen av Ambjørnsen Den hadde jeg glemt. Den er et godt råd å lese! Han jobbet der. Anonymkode: 9d5f9...84b 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #8 Skrevet 8. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg leste en tråd om dette, på ett annet debatt-forum. Jeg husker ikke om det var freak.no eller hva det nå var. Men det var iallefall fleire tråder om "urban exploring" av forskjellige steder... Kanskje du kan finne noen "likesinnende" der, som også er interessert i dette ? Anonymkode: f50c3...b56 Ja la oss håpe de vet hva de driver med. Lett å plukke med seg noe og da kan livet ditt være ødelagt. Anonymkode: ca19e...3bc
lillesky Skrevet 14. juni 2017 #9 Skrevet 14. juni 2017 (endret) Tråden er ryddet for personangrep. /lillesky (mod) Edit: Ryddet for kommentar til moderering. Edie, mod. Endret 15. juni 2017 av Edie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå