Gjest RosieM Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 Catfish er en person som gir seg ut for å være noe personen ikke er? For min del så snakket jeg med den personen jeg trodde, men han løy om mye: Jeg begynte å chatte med en mann på Facebook. Vi skrev sammen i mange måneder og både FaceTimet og snakket på telefon. Selv om jeg aldri hadde møtt han så følte jeg en sterk attraksjon og det virket som om han gjorde det samme. Vi snakket sammen hver dag og ga hverandre ofte komplimenter. Vi planla å møte hverandre og gledet oss veldig. Jeg gjorde hvertfall det. Jeg begynte å stusse siden det aldri passet han, det var alltid noe som kom i veien så vi ikke kunne møtes. Det var flere timers kjøretur mellom oss, men vi har begge sertifikat og bil, så det burde ikke ha vært noe problem. En dag etter å ha chattet med hverandre i lang tid så oppdaget jeg tilfeldig at ei jente hadde trykket "hjerte/fantastisk" under profilbilde hans og av ren nysgjerrighet trykket jeg meg inn på siden hennes. Da begynte jeg fort å ane ugler i mosen. Jeg kikket nedover siden hennes og hun hadde mye offentlig, både bilder og tekst. Det var bilder av henne og han jeg hadde skrevet med sammen og meldinger de hadde skrevet til hverandre på veggen hennes. "Jeg elsker deg" og andre kjæreste meldinger. Jeg sendte henne melding og spurte henne om de var sammen, for å få det bekreftet. Jeg fikk fort svar av henne hvor hun fortalte at ja, de var sammen, det hadde de vært i tre år, de var forlovet og bodde sammen. Det virket som han bevisst skjulte at han var i et forhold på sin profil, der var det ingenting annet å spore av henne unntatt hjerte under bilde. Jeg spurte henne om dette, hvorfor han ikke hadde noe av henne på sin side og da svarte hun at det var fordi han ville skåne henne mot folk fra hans fortid. Hva nå det vil si. Jeg sendte henne like så godt bilde av masse han hadde skrevet til meg og hun fortalte meg at det var ikke første gang han gjorde dette, men at hun tilga han siden han hadde mange fine sider også. Jeg ble helt spak over ar hun hadde tilgitt dette før og tydeligvis ville gjøre det igjen. Hun fikk jo se svart på hvitt at han blant annet ville ha sex med meg og skrev at han fantastene om meg. Det er ikke meg det var synd på i denne situasjonen, jeg var en idiot og det er henne det er synd på, som ikke forstår at hun fortjener bedre. Dette er heldigvis min eneste catfish historie.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #3 Skrevet 9. juni 2017 Et forsøk på det en gang. Aner ikke hvor personen egentlig kommer fra eller holder til, men engelsken var sånn der og påstått bosatt på Fillipinene. Skrev litt av nysgjerrighet, bare for å se hvordan det utviklet seg. Og det tok ikke lange tiden før vedkommende ville besøke meg, men hadde ikke råd til å reise til Norge. Og stadige hint om at jeg skulle spandere flybilleten. Tipper at vedkommende hadde fort stått fast i tollen på vei opp og trengte mer penger, blitt lagt inn på sykehuset underveis og ikke hadde forsikring og papegøyen hadde blitt syk i tillegg eller noe.... Anonymkode: 9463e...605 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå