AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #1 Skrevet 8. juni 2017 Jeg har registrert mitt eget domene/webhotell og installert WordPress.org. Nå skal jeg få til at domenet mitt sender leseren videre til nettsiden, og må ha navn på DNS server og sånt som jeg ikke forstår noe av - jeg har googlet wp support men finner ikke eksakt det jeg spør om... er det noen som har gjort dette før? Hvor finner jeg DNS-server infoen i WP? Hvis noen vet om en enkel how-to i tillegg så blir jeg veldig glad Er helt amatør på det tekniske. Anonymkode: 760a0...6c2
stan Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 Du prøver å få en webserver på PCen til å bli tilgjengelig på nett? Eller har du et webhotell?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #3 Skrevet 8. juni 2017 Jeg har domene og webhotell hos ProISP, og så vil jeg at når folk skriver inn adressen til mitt domene, så kommer de til nettsiden min, ikke til en wordpress-side. Anonymkode: 760a0...6c2
jodajipp Skrevet 8. juni 2017 #4 Skrevet 8. juni 2017 (endret) Viss du kommer til en wordpress side når du skriver inn din adresse, så har du nok gjort det riktig. Det du trenger å gjøre er å redigere wordpress-siden til din egen wordpress-side. Dvs du har vel valgt passord en plass, så logger du inn http://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-find-your-wordpress-login-url/ Endret 8. juni 2017 av jodajipp
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #5 Skrevet 8. juni 2017 Nettleseren leter etter en side som heter index.html på ditt domene. Bruk den som forside på nettstedet ditt. Anonymkode: fc4ef...c5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå