Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har en iPhone 6s som er ganske nøyaktig ett år gammel. Den har funket til nå, og det er absolutt ingenting galt med den. Jeg har vært veldig forsiktig med den, den har aldri gått i bakken, aldri vært i nærheten av fuktighet, aldri vært på badet under dusjing osv. 

Plutselig her i forrige uke begynte den å tulle. Nå hopper den inn og ut av dekning, midt i en samtale blir jeg brutt med beskjed om ''ingen tjeneste''. Stadigvekk forsvinner 4G-merket, jeg får opp ''ingen tjeneste'' eller ''simkort mangler''. Hva er dette? Det er superplagsomt. Like plutselig får jeg dekning og full 4G igjen. 

Telefonen er kjøpt på Telenor, og jeg gidder ikke sende den inn. Sist gjorde jeg det (en annen feil) og fikk beskjed om at det var vannskade og fikk en syk regning - selv om det aldri i livet kunne vært vannskade. Dessuten tar det lang tid. 

Så - noen som vet hva dette er og hvordan det kan fikses? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slått den av og på igjen?

Prøvd en restart med å holde inne låseknappen og hjemknappen til eplet kommer på skjermen?

Skrevet
55 minutter siden, tdm900 skrev:

Slått den av og på igjen?

Prøvd en restart med å holde inne låseknappen og hjemknappen til eplet kommer på skjermen?

Jepp, prøvd å slå den av og på.... Restarter den ofte når den går ut av dekning, da dekningen kommer fortere tilbake av det. Men forsvinner igjen etter en stund 

Skrevet
5 timer siden, boblevann skrev:

Jepp, prøvd å slå den av og på.... Restarter den ofte når den går ut av dekning, da dekningen kommer fortere tilbake av det. Men forsvinner igjen etter en stund 

Da kan det være at en basestasjon nær deg ikke er i orden også....

Skrevet
17 minutter siden, tdm900 skrev:

Da kan det være at en basestasjon nær deg ikke er i orden også....

Håper det altså... får sende en mld til telenor og høre. Men merkelig at jeg ofte får meldingen "simkort mangler"

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, boblevann skrev:

Håper det altså... får sende en mld til telenor og høre. Men merkelig at jeg ofte får meldingen "simkort mangler"

Ja. Jeg tror ikke det er telefonen som er problemet men abonnementet ditt. 

Anonymkode: 8401c...078

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...