boblevann Skrevet 8. juni 2017 #1 Skrevet 8. juni 2017 Hei! Jeg har en iPhone 6s som er ganske nøyaktig ett år gammel. Den har funket til nå, og det er absolutt ingenting galt med den. Jeg har vært veldig forsiktig med den, den har aldri gått i bakken, aldri vært i nærheten av fuktighet, aldri vært på badet under dusjing osv. Plutselig her i forrige uke begynte den å tulle. Nå hopper den inn og ut av dekning, midt i en samtale blir jeg brutt med beskjed om ''ingen tjeneste''. Stadigvekk forsvinner 4G-merket, jeg får opp ''ingen tjeneste'' eller ''simkort mangler''. Hva er dette? Det er superplagsomt. Like plutselig får jeg dekning og full 4G igjen. Telefonen er kjøpt på Telenor, og jeg gidder ikke sende den inn. Sist gjorde jeg det (en annen feil) og fikk beskjed om at det var vannskade og fikk en syk regning - selv om det aldri i livet kunne vært vannskade. Dessuten tar det lang tid. Så - noen som vet hva dette er og hvordan det kan fikses?
tdm900 Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 Slått den av og på igjen? Prøvd en restart med å holde inne låseknappen og hjemknappen til eplet kommer på skjermen?
boblevann Skrevet 8. juni 2017 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2017 55 minutter siden, tdm900 skrev: Slått den av og på igjen? Prøvd en restart med å holde inne låseknappen og hjemknappen til eplet kommer på skjermen? Jepp, prøvd å slå den av og på.... Restarter den ofte når den går ut av dekning, da dekningen kommer fortere tilbake av det. Men forsvinner igjen etter en stund
tdm900 Skrevet 8. juni 2017 #4 Skrevet 8. juni 2017 5 timer siden, boblevann skrev: Jepp, prøvd å slå den av og på.... Restarter den ofte når den går ut av dekning, da dekningen kommer fortere tilbake av det. Men forsvinner igjen etter en stund Da kan det være at en basestasjon nær deg ikke er i orden også....
boblevann Skrevet 8. juni 2017 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2017 17 minutter siden, tdm900 skrev: Da kan det være at en basestasjon nær deg ikke er i orden også.... Håper det altså... får sende en mld til telenor og høre. Men merkelig at jeg ofte får meldingen "simkort mangler"
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #6 Skrevet 9. juni 2017 8 timer siden, boblevann skrev: Håper det altså... får sende en mld til telenor og høre. Men merkelig at jeg ofte får meldingen "simkort mangler" Ja. Jeg tror ikke det er telefonen som er problemet men abonnementet ditt. Anonymkode: 8401c...078
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå