Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på et intervju for en stund siden. Det var fire som ble innkalt, og vi måtte forberede oss på et opplegg vi skulle legge frem. Jeg fikk beskjed om at vi skulle få tilbakemelding, uavhengig om man har fått jobben eller ikke, innen dag x. Nå har det gått så lang tid at jeg jo forstår at jeg ikke har fått jobben, men hvorfor gir de meg ikke tilbakemelding når de har sagt at de skal gjøre det? Ettersom intervjuet krevde en del forberedelse synes jeg det er litt frekt at jeg ikke hører noe fra dem i etterkant. Hvor vanlig er dette? 

Anonymkode: 2f890...04d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre altfor vanleg.. Var arbeidssøkar i 2014, og fekk vel svar på ca 1 av 3 søknadar, og tilbakemelding på ca halvparten av intervjua eg var på... Ville tatt ein telefon til der du var på intervju og spurt om korleis det går/ligger ann :nori:

AnonymBruker
Skrevet

Det er kjeeempevanlig. Lurer på hvorfor de absolutt må skrive "alle får svar" når de ikke har tenkt å følge det opp.. da kan de skrive "kun aktuelle søkere blir kontaktet" eller la vær å skrive noe. 

Anonymkode: c774f...fac

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på et intervju i vinter, hørte først fra de nylig, og da hadde det gått 4 måneder! Ser ikke helt vitsen med å gi beskjed i det hele tatt da, man skjønner jo tegninga lenge før det har gått 4 måneder 🙄

Men det er en veldig uting å ikke gi respons etter intervju. Har opplevd rask respons i staten av alle steder, men treigt eller oftest ingen svar i privat sektor og treigt i kommunal sektor. 

Anonymkode: 9a0c8...67f

Skrevet

Ingenting overrasket meg fra arbeidsgivere lenger. Jeg var på intervju i Januar 2014. Ca 1 år etterpå ringte de og skulle sende meg turnus. Kan di det sånn at jeg ikke begynte der. Useriøst!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, EvaLena skrev:

Ingenting overrasket meg fra arbeidsgivere lenger. Jeg var på intervju i Januar 2014. Ca 1 år etterpå ringte de og skulle sende meg turnus. Kan di det sånn at jeg ikke begynte der. Useriøst!!

Helt utrolig! Nei, da er det jo lite som kan overraske en!

Anonymkode: 9a0c8...67f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...