Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

huden min er grå og blass.

finnes det masker som fresher den opp?

muligens en fuktighetskrem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helena Rubinstein har en C-vitaminmaske som jeg liker godt, den frisker opp og kvikker opp huden. Kjempefin hvis du bruker den rett før du tar på sminke, da får hele ansiktet fin glød.

Gjest Anonymous
Skrevet
Helena Rubinstein har en C-vitaminmaske som jeg liker godt' date=' den frisker opp og kvikker opp huden. Kjempefin hvis du bruker den rett før du tar på sminke, da får hele ansiktet fin glød.[/quote']

Okey. da sjekker jeg strawberrynet :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Ellers kan det være en ide å gjøre ting som får blodsirkulasjonen opp, det være seg å gå en tur i frisk luft, opphold i badstu, eller peeling etterfulgt av en god fuktighetskrem.

Jeg synes faktisk at trening er det som gir finest glød til huden, til tross for alle produktene jeg har stående i skapet.

Skrevet
Helena Rubinstein har en C-vitaminmaske som jeg liker godt' date=' den frisker opp og kvikker opp huden. Kjempefin hvis du bruker den rett før du tar på sminke, da får hele ansiktet fin glød.[/quote']

Denne synes jeg ikke var noe god maske. :-?

Skrevet

Denne synes jeg ikke var noe god maske. :-?

Gjest Anonymous
Skrevet
Ellers kan det være en ide å gjøre ting som får blodsirkulasjonen opp, det være seg å gå en tur i frisk luft, opphold i badstu, eller peeling etterfulgt av en god fuktighetskrem.

Jeg synes faktisk at trening er det som gir finest glød til huden, til tross for alle produktene jeg har stående i skapet.

ja selvfølgelig.

Gjest Anonymous
Skrevet
Også kosthold er viktig. 8)

hehe. takker folkens. men jeg er veldig flink med sånne ting.

men siden jeg er en datafreak på jobb og på hjemmefronten kunne jeg tenkt meg en slik maske som kvikker opp innimellom.

har noen her prøvd den fra chanel btw? (husker ikke navnet).

Gjest Valmue i.i.
Skrevet

Det mest suverene jeg har prøvd på den fronten er Guerlains engangsampuller til bruk før fest. De gir en fantastisk glød, men skal ikke brukes for ofte. (uvisst av hvilken grunn) Noen steder får man kjøpt ampuller enkeltvis (har bl.a. kjøpt på Esthetique i Tromsø), andre steder bare i større pakninger med X antall ampuller. Husker dessverre ikke hva de heter, men de vet nok på et parfymeri som fører Guerlain produkter.

Skrevet

Jeg liker godt peelingpudderet fra Kandebo, etterfulgt av ti-minutters Relaxing Mask fra samme serie. Føler meg iallfall litt freshere etterpå.

Skrevet

Jeg prøvde Nivea sin maske med honning. Den ga huden min masse fuktighet og den så veldig fornøyd og fint ut! I tilleg virket denne masken rensende. Perfekt for dehydrert hud, som min, på denne tida av året. :-D

Lumene har også en maske med C-vitamin (Invigorating Facial Mask). Har noen erfaringer med den? :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ingen her som har prøvd chanel sin?

Gjest Anonymous
Skrevet

har noen her noen tips om hva slags søkeord jeg kan skrive inn hvis jeg skal se på forskjellige glødende masker på strawberrynet???

eneste jeg kommer på er "vitamine-c" :-(

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Mine 4 yndlingsprodukter for å få GLØD så det holder er:

Chanel Eclat Originel. En fuktighetskrem som har herlig lukt og kosistens og den gir glød!

Revlon SkinLights Illuminator som du kan blande enten i fuktighetskremen eller i foundationen og gir ett lekkert utseende!Og den koster vel bare 130 eller noe tror jeg...

Kanebo Silk Peeling powder er et pulver som du blander med vann og gir deg en peeling som fjerner fett og får fram ny hud. den anbefaler jeg virkelig!

Tilslutt vil jeg anbefale et produkte jeg bare har hatt noen få dager,men har blitt hodestups forelsket allerede....Lancôme Photogenic Ultra Naturel Compact. Er veldig fin for hud som ikke bør ha fete produkter for den tetter ikke igjen porene. det enste jeg har å utsette på denne er at den holder ikke huden så matt som den lover.Men glød gir den!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...