AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #1 Skrevet 8. juni 2017 Hva må til for og få et rødt hjerte? Jeg vet hva det betyr. Men er det sånn at man må sende like mye til hverandre? Eller Får man det røde hjerte uavhengig av hvor mye man sender til hverandre, men at man sender mest snaps til den personen på kontakt listen, hvis dere skjønner? Også lurer jeg litt på snap scoren, får man bare score av og svare og sende? Eller får man score også for og motta snaps fra andre? Anonymkode: 59dca...817
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 Du får rødt hjerte etter å ha hatt gult hjerte i to uker, altså har du snappet med mest og og vært øverst på bestevennlista med denne personen i to uker. Jeg tror snap scoren øker både av å sende og motta generelt. Anonymkode: 1c731...dbe
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #3 Skrevet 8. juni 2017 Snapscore; man må sende minst en snap til hverandre hver dag. Sende og motta en snap PR dag altså. Hjerte er bestevenn, vært på 1. plassen i 1 måned tror jeg det er. Anonymkode: 1237e...268
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #4 Skrevet 8. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Snapscore; man må sende minst en snap til hverandre hver dag. Sende og motta en snap PR dag altså. Hjerte er bestevenn, vært på 1. plassen i 1 måned tror jeg det er. Anonymkode: 1237e...268 1. Du tenker på streak, ikke snap score. 2. Gult hjerte er at man har snappet mye med hverandre, og kan komme etter bare et par dager. Rødt hjerte er to uker, rosa hjerte er 100 dager. Anonymkode: 1c731...dbe
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #5 Skrevet 8. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. Du tenker på streak, ikke snap score. 2. Gult hjerte er at man har snappet mye med hverandre, og kan komme etter bare et par dager. Rødt hjerte er to uker, rosa hjerte er 100 dager. Anonymkode: 1c731...dbe Ok.. da må man snappe ganske MYE begge veier for og få hjerte? Holder ikke bare den ene veien? Anonymkode: 59dca...817
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #6 Skrevet 8. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok.. da må man snappe ganske MYE begge veier for og få hjerte? Holder ikke bare den ene veien? Anonymkode: 59dca...817 Begge veier, ja. Anonymkode: 1c731...dbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå