Brunhilde Skrevet 3. januar 2005 #1 Skrevet 3. januar 2005 Siden det var spørsmål om savnetllisten i en annen tråd legger jeg linken her. Kripos vil legge listen ut klokken 11.30 i dag ifølge TV2 og nettavisen.
Mette Skrevet 3. januar 2005 #2 Skrevet 3. januar 2005 I den fobindelse, håper jeg at vi alle tenker oss om litt før vi poster innlegg. Mange savner sine kjære og mange har mistet. Det er også mange brukere som er berørt av denne tragedien. Så vis hensyn. Remyline Moderator
Thomasine Skrevet 3. januar 2005 #3 Skrevet 3. januar 2005 Og her er listen: http://saknet1.kripos.no/ Forferdelig tragisk hendelse og en fryktelig trist avslutning på 2004.... Mine tanker går til alle som er rammet av denne ulykken på en eller annen måte. :dagensrose: :trøste:
Fakse Skrevet 3. januar 2005 #4 Skrevet 3. januar 2005 Fant en kollega og hans familie på lista. Heldigvis påstår lokalavisa der de bor at alt er OK med dem, håper det stemmer.
Hilde Skrevet 3. januar 2005 #5 Skrevet 3. januar 2005 Jeg fant en gammel venninne på lista, men navnet var fjernet når "versjon 2" kom ut. Utrolig guffent å se navnet på noen du kjenner!
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #6 Skrevet 3. januar 2005 Jeg har sett 2 bekjente på listen og synes det er hele er tragisk og sjokkerende! :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå