AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #1 Del Skrevet 8. juni 2017 Hei Jeg fikk meg linser idag og synes faktisk det vanskeligste var å få dem ut!?! Jeg søkte meg litt rundt og fant denne metoden på youtube (se link) Er det noen som vet om dette faktisk fungerer? Ser så lett ut! Anonymkode: 4cfae...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 8. juni 2017 #2 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Men du tar jo uansett ikke på øyet for å ta ut linsene. Du tar bare på selve linsa. Har aldri tenkt på at det å ta ut linsene var noe jeg skulle trenge noen spesiell metode for. Jeg bare tar dem ut. Endret 8. juni 2017 av asterix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 8. juni 2017 #3 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg tar sjelden på øyet, og jeg tar på og av linser daglig. Det er vanskelig å forklare teknikken, men jeg bruker lillefinger til å dytte linsen litt ned, så vipper jeg den ut når den har "løsnet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #4 Del Skrevet 8. juni 2017 Får ikke sett videoen, men man tar jo ikke på øyet uansett når man tar ut linser? Skyv linsen opp eller ned med en finger, og klyp den så ut med to fingre. Helt uten å være borti øyet. Eneste gangene det er stress å få av linsen er når øynene er veldig tørre, eller om jeg har fått ferskvann på dem (f.eks. om jeg har dusjet med dem på). Anonymkode: c59ad...267 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #5 Del Skrevet 8. juni 2017 Ja, det så jo greit ut, men jeg liker ikke helt tanken på å dra så voldsomt i huden rundt øynene. Dessuten trengte han et par forsøk på å få ut linsen fra det andre øyet. Selv klyper jeg ikke med to fingre når jeg tar ut linsene. Jeg drar litt i underkanten av øyet, ser lett oppover og så drar jeg linsen nedover med én finger mens jeg hjelper til med å blunke litt, og vips så er den ute. Det går veldig raskt og er enkelt. Grunnen til at jeg begynte med denne metoden, er at jeg tidvis har såpass lange negler at det fungerer dårlig å klype ut linsene med to fingertupper. Anonymkode: da1ea...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #6 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg tar ut linser slik; Anonymkode: 0d4f1...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #7 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg bare tar pekefinger og langefinger mot linsen, klyper den sammen og tar den ut. Tar 1 sekund. Anonymkode: f8edb...0b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. juni 2017 #8 Del Skrevet 8. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare tar pekefinger og langefinger mot linsen, klyper den sammen og tar den ut. Tar 1 sekund. Anonymkode: f8edb...0b0 Skulle akkurat skrive det samme Fort gjort, og tar ikke på øyet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #9 Del Skrevet 8. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar ut linser slik; Anonymkode: 0d4f1...65a Denne metoden bruker jeg også, sikkert de siste 20 årene. Fort og enkel og definitivt blant de mest hygeniske om man befinner seg ute i gokk på telttur. Trenger ikke speil til å ta på eller av linsene. Anonymkode: 68d45...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #10 Del Skrevet 8. juni 2017 Du trenger ikke ta den ut, bare sett på en ny når du begynner å se uklart. Anonymkode: 3cb57...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå