Gjest Lille_Krokodille Skrevet 8. juni 2017 #1 Skrevet 8. juni 2017 Hjelp! Har bestemt oss for å male soverommet mørkeblått, med kremhvite nattbord og kommoder, samt detaljer i gull. Så lurer jeg på hva som blir best av matt og silkematt på vegg? Ser for meg at matt kanskje blir litt dødt? Fargene jeg vurderer er: -Nordisk Hav S6020-R90B -Deco Blue S7010-R90B -S5540-R90B -S5040-R90B -S7020-R90B Hvilken hvitfarge jeg skal ha på møblene er jeg også litt usikker på. Jeg skulle ønske jeg var flink med farger, men jeg er ganske håpløs på det punktet! 😝 Er det noen som har erfaringer med disse fargene eller har noen tips?
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 8. juni 2017 #3 Skrevet 8. juni 2017 2 timer siden, Pikeliten skrev: Har du noen fargekode på hvitfargen også? Jeg tenkte på Klassisk Hvit, S0500-N. Den er vel ganske ren..? 😊
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #4 Skrevet 8. juni 2017 Klassisk hvit kan fort oppleves som lys blå i kombinasjon med mørke blåfarger. Jeg har et rom malt i deco blue med klassisk hvit i tak + lister. Det er en pen kombinasjon, men til noen tider av døgnet er hvitfargen for kald og blir blå. Anonymkode: 4619b...da7 1
must Skrevet 8. juni 2017 #5 Skrevet 8. juni 2017 Anbefaler Jotun-bloggen. Der svarer de på akkurat sånne spørsmål og de svarer fort. Jeg har i hvert fall fått svar første arbeidsdag etter at jeg har skrevet inn 😊 1
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 8. juni 2017 #6 Skrevet 8. juni 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klassisk hvit kan fort oppleves som lys blå i kombinasjon med mørke blåfarger. Jeg har et rom malt i deco blue med klassisk hvit i tak + lister. Det er en pen kombinasjon, men til noen tider av døgnet er hvitfargen for kald og blir blå. Anonymkode: 4619b...da7 Oi, det var jeg ikke klar over... Takk for tips! 😊
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 8. juni 2017 #7 Skrevet 8. juni 2017 56 minutter siden, must skrev: Anbefaler Jotun-bloggen. Der svarer de på akkurat sånne spørsmål og de svarer fort. Jeg har i hvert fall fått svar første arbeidsdag etter at jeg har skrevet inn 😊 Tusen takk, da skal jeg prøve der! 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå