Gjest Lilleulv Skrevet 3. januar 2005 #1 Del Skrevet 3. januar 2005 Hva skal jeg gjøre?? I morgen skal jeg begynne i ny jobb, men jeg ligger her og er i elendig form! Jeg har jo vært syk lenge, men i det siste har formen vært så bra at jeg har klart å jobbe. Tenkte også at jeg kom til å bli helt frisk snart. Men i jula klarte jeg å bli syk og formen er skikkelig satt tilbake. Mine nye arbeidsgivere er ikke informert om mine helseproblemer... da hadde jeg nok ikke fått jobben... Nå lurer jeg på om jeg skal ringe og si jeg er syk. Jeg tror rett og slett ikke jeg vil klare å jobbe... Men hva slags inntrykk gir det? og jeg vet de har et felles opplæringsopplegg med 5 andre nye som begynner samtidig. jeg har et problem. Jeg visste jo at formen min var ustabil.... URK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #2 Del Skrevet 3. januar 2005 vel det er ikke så positivt å ikke komme på jobb første dag nei. men er du syk så er du syk. du får jo bare ringe å forklare det? ellers ville jeg vurdert sykmelding hvis jeg var deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 3. januar 2005 #3 Del Skrevet 3. januar 2005 de kommer jo til å se at jeg er skral for å si det sånn, så de ser at jeg ikke lyver... men jeg hater å sykemelde meg generelt. Hadde jeg enda bare kunne tatt noen smertestillende, men det hjelper dårlig når jeg ikke har krefter i kroppen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 3. januar 2005 #4 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg hadde nok halt meg på jobben! Da jeg begynte i den jobben jeg har nå, datt jeg ned trappa til t-banen da jeg var på vei til første dagen... Jeg skade beinet mitt skikkelig, men halte meg på t-banen og humpa til nye jobben..Kom for sent siden jeg ikke klarte å gå, men måtte hinke Da jeg kom dit, sendte de meg rett på legevakta gitt.. Kjip start gitt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 3. januar 2005 #5 Del Skrevet 3. januar 2005 Tror nok jeg hadde prøvd å komme meg på jobb, og så heller håpt at de skulle se hvor dårlig jeg var og sende meg hjem. Ikke mye gøy å måtte ringe og si du er syk første dagen ihvertfall... Stell fint med deg selv i dag, så kanskje du er bedre i morgen? God bedring! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 3. januar 2005 #6 Del Skrevet 3. januar 2005 du bør ihvertfall prøve å møte opp, da vil de nok se at du er syk, og du kan heller reise hjem igjen. Men da har du i hvertfall møtt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 3. januar 2005 #7 Del Skrevet 3. januar 2005 Møter opp jeg blir nok litt hardt, men jeg er ved bedre mot enn jeg var i dag tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slank, sexy ikke innl. Skrevet 4. januar 2005 #8 Del Skrevet 4. januar 2005 Lykke til. Du er tøff Lilleulv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 4. januar 2005 #9 Del Skrevet 4. januar 2005 awright, i made it Nå kan jeg krype til sengs med god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 4. januar 2005 #10 Del Skrevet 4. januar 2005 Så flott! Du er tøff, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #11 Del Skrevet 4. januar 2005 Møter opp jeg blir nok litt hardt' date=' men jeg er ved bedre mot enn jeg var i dag tidlig...[/quote'] Tror det er lurt Lilleulv. Greit at de ser du virkelig er syk. De vil se positivt på at du komme i så skral form. En jente med pågangsmot og viljestyrke! Blir du ikke bedre, må du jo bare sykmelde deg. Aktiv sykmelding er jo en ting! Lykke til på ny jobb, og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 4. januar 2005 #12 Del Skrevet 4. januar 2005 Tusen takk for komplimentene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #13 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg ville stilt opp på jobb, og heller satset på at noen sendte meg hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 4. januar 2005 #14 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg ville stilt opp på jobb' date=' og heller satset på at noen sendte meg hjem.[/quote'] Hun dro jo på jobb jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå