Gå til innhold

Menn og kvinner som sender meldinger hele tiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har begynt å skrive litt med en mann jeg "møtte " på nettet. Han virker som en grei mann og flink når det kommer til hus og hjem, men jeg merker jeg får litt hetta når han skriver meldinger i ett sett, hele dagen.  Han begynner sånn ved 10-12- tiden på dagen, og kan holde på til 2-3 på natta. Han tar bilder av seg selv og hvor og hva han gjør hver dag, etiketter ,bilder, smileys..... og sånn går no dagan. Har skrevet med han i knappe seks dager og for tre, fire dager siden så fortalte han at han hadde kuttet ut tinder og og noe annet sånn dategreie på nettet, fordi han ville kun fokusere på meg. Han har til og med spurt om jeg ønsker meg barn, og det var etter to dager. 

Jeg syns det er fint at menn er tydelige på hva de ønsker tidlig, men det hadde vært fint å møtt hverandre først. Føler bare han legger for mye i kontakten vi har på messenger . Jeg merker jeg begynner å få han langt opp i halsen. Han virker grei som sagt, men jeg kjenner han ikke, ikke snakket i tlf med han, eller møtt han. Bare MASSE meldinger hver eneste dag,selv når jeg sier jeg er på jobb, eller på besøk hos andre. 

Jeg liker ikke å sende masse meldinger generelt og tror heller ikke på at det er måten å bli kjent på.  Man kan ha den kjemien på meldinger,eller nettet, men så møtes man og har nesten ingenting å si hverandre.  

Joda, kan jo si ifra på en fin måte at det blir litt mye. Har dere noe råd om hvordan gå fram? Er det bare meg som ikke takler sånt? Uff, føler meg nesten slem her, men føler det jeg føler og blir kvalm når han aldri kan blir ferdig med å sende meldinger. 

Anonymkode: ba3ea...db5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forstår deg godt. Dette hadde blitt for mye for meg. Jeg er heller ikke glad i mye meldinger, det blir fort mas. Er jo litt annerledes når man er forelsket, men det kan han vel ikke være allerede??

Ja, si fra på en pen måte at du ikke er noen chatteperson el.l. og at det blir for mye meldinger. 

Er i grunn enig med deg at det er fint med menn som sier hva de vil i stedet for å spille uinteressert-spille, men dette blir for mye den andre veien. 

Anonymkode: 7df6a...d30

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forstår deg godt. Dette hadde blitt for mye for meg. Jeg er heller ikke glad i mye meldinger, det blir fort mas. Er jo litt annerledes når man er forelsket, men det kan han vel ikke være allerede??

Ja, si fra på en pen måte at du ikke er noen chatteperson el.l. og at det blir for mye meldinger. 

Er i grunn enig med deg at det er fint med menn som sier hva de vil i stedet for å spille uinteressert-spille, men dette blir for mye den andre veien. 

Anonymkode: 7df6a...d30

Ja, en mellomting hadde vært tingen. Han her blir aldri ferdig. Sender masse etiketter når han ikke har noe å si, så skriver han masse igjen. Han begynte å sende nusser og hjerter etter første dag 😨 Jeg sendte bare vanlige smil tilbake, så han kuttet ut. Blir skeptisk når de blir helt sånn med en gang.

Anonymkode: ba3ea...db5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...