Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har søkt på en deltidsjobb i kommunen for ei uke siden, og har ikke fått svar ennå. Jeg vet at ei uke ikke er så lenge, men hvor lenge burde jeg forvente å måtte vente før jeg får svar? Når passer det seg å ringe? Hvor lenge ventet dere? 

Anonymkode: b810b...3ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk du ikke beskjed om når søknadsfristen gikk ut? Det tat en stund etter det før de tar inn til intervju. Ring en uke etter søknadsfristen å hør om de har rukket å se på søknaden din. Om det var en åpen søknad som ikke var lyst ut kan du ringe nå å spørre om det samme.

Anonymkode: 01fb6...df8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du ikke beskjed om når søknadsfristen gikk ut? Det tat en stund etter det før de tar inn til intervju. Ring en uke etter søknadsfristen å hør om de har rukket å se på søknaden din. Om det var en åpen søknad som ikke var lyst ut kan du ringe nå å spørre om det samme.

Ok, men virker jeg ikke for ivrig hvis jeg ringer etter bare en uke? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men virker jeg ikke for ivrig hvis jeg ringer etter bare en uke? 

Det er som regel veldig mange søkere, det vil ikke slå negativ an at de blir minnet på navnet ditt. Bare ikke mas! Spør pent om de har rukket å se på søknaden bare.

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er som regel veldig mange søkere, det vil ikke slå negativ an at de blir minnet på navnet ditt. Bare ikke mas! Spør pent om de har rukket å se på søknaden bare.

Ok, da gjør jeg det. Takk for svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...