AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #1 Del Skrevet 8. juni 2017 Er på jakt etter en som har litt fasong Tips? Anonymkode: 512d4...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 8. juni 2017 #2 Del Skrevet 8. juni 2017 Mener du regnfrakk? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 8. juni 2017 #3 Del Skrevet 8. juni 2017 Noir Femme frå Norwegian Rain. Inga over, inga ved sida, og inga på dei næraste plassane under heller. Litt pricey, då, og dei hadde finare fargar før. Jaggu godt ein handla i tide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #4 Del Skrevet 8. juni 2017 Bergans har hatt flere fine de siste årene. www.bergans.no Anonymkode: 88d71...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #5 Del Skrevet 8. juni 2017 Synes Kari Traa har fine parkaser og regnkåper som har fin fasong. Selv har jeg en fin Kari Traa-parkas som har strikk baki ryggen, og det gir en veldig flott og innsvinget fasong. I tillegg tåler den MYE regn (bor i Bergen..☔). Anonymkode: 8fbd1...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frukthage Skrevet 8. juni 2017 #6 Del Skrevet 8. juni 2017 Søs Jensen har endel fint. Jeg har en regnkåpe fra Moncler som jeg er storfornøyd med. Den kostet riktignok en liten formue men jeg har hatt den i fem år langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #7 Del Skrevet 10. juni 2017 Jeg har en regnkåpe fra Søs Jensen som jeg er utrolig fornøyd med. Hatt den i fem år, og den bærer ikke preg av å være slitt i det hele tatt. Fått mye komplimenter for den, anbefales. Bor i Bergen så den er nesten i daglig bruk Anonymkode: 30f16...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 10. juni 2017 #8 Del Skrevet 10. juni 2017 Ilse Jacobsen har bra utvalg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 10. juni 2017 #9 Del Skrevet 10. juni 2017 Gudrun Sjödén har fine regnkåper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå