AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #21 Skrevet 12. august 2020 Den dummeste innsamlingen jeg har sett var den til svigersøsteren til voldtektsmannen min. Han kjedet seg i fengsel, så da laget hun innsamling så han kunne kjøpe noe å underholde seg med. 🤦♀️ Hun fikk inn 0 kr. 😂 Anonymkode: de5ab...799 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #22 Skrevet 21. august 2020 Hjelp til alt i norge - spleis deling på facebook En ønsker 8000 kr til ny sofa. En ønsker 17000 til ny hund. En ønsker 5000 til ny seng. Jeg er flau på deres vegne, Herregud. Og dette er i samme gruppe hvor noen ber om 100 kr mat osv. Skammelig at slike innlegg blir godkjent Anonymkode: c34cf...168 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #23 Skrevet 22. august 2020 Veldig mange nyforelskede par som tigger om penger så de kan spandere kjærestehelg på sin utkårede.. Blir hardt i fremtiden når de innser kjærestehelg består av fredagstaco og nytt på nytt når ungene har sovna 😄 Anonymkode: 343bc...630
Ewe Skrevet 22. august 2020 #24 Skrevet 22. august 2020 "Hvis alle i Norge gir en krone hver kan vi få fem millioner til huskjøp! " 2
Gjest theTitanic Skrevet 22. august 2020 #25 Skrevet 22. august 2020 På 8.6.2017 den 10.37, AnonymBruker skrev: Lurer på hva dere syns om spleis.no? Ser det er flere som oppretter innsamling til ny TV, førerkort, nettbrett, egenkapital, sletting av gjeld og lignende. Anonymkode: dd79d...bfe Det er helt hårreisende hva folk ber om penger til, men det er frivillig å gi. Og det er frivillig å lese på spleis. Det er endel som ikke fortjener noe annet enn en smekk på fingrene, men også endel som trenger hjelp. Siden spleis ikke er en reklame som dukker opp i utide, men er en side man fysisk må gå inn på så er det greit.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #26 Skrevet 22. august 2020 350 000 til advokat Det blir bare verre og verre i den gruppen. Anonymkode: c34cf...168 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #27 Skrevet 22. august 2020 En kategori jeg synes er vanskelig å forholde meg til er innsamling til medisinske behandlinger. Det finnes sikkert mirakeloperasjoner eller -medisiner i utlandet, men jeg vet personlig om flere som har samlet inn til behandlinger som i beste fall kan kalles eksperimentelle og i noen tilfeller direkte frarådes av leger. Gjerne under overskrifter som "Hjelp meg å leve!" og lignende, som gjør at du føler deg som en dritt hvis du ikke bidrar til en bekjent. Samtidig som du vet at det er helt usannsynlig at behandlingen vil gjøre vedkommende frisk igjen. Kjipt. Anonymkode: c45a1...d48 1
cathrineline Skrevet 2. mars 2021 #28 Skrevet 2. mars 2021 Har en bekjent som har startet en spleis nå for å dekke gjeld på nesten en halv million. Jeg aner ikke hva slags gjeld dette er altså ;) jeg tenker jo at jaja, henne om det. Meeeeen hun spammer alle sosiale medier med link og ønske om folk kan donere eller dele spleisen hennes. Da hun først la ut om gjelden osv sendte jeg henne en oppmuntrende melding pga jeg selv har vært ha hatt litt gjeld jeg nesten er ferdig med nå. Og da fikk til svar om jeg kunne dele spleisen hennes 🙈 hun er kun en bekjent som jeg ikke har sett på mange år.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #29 Skrevet 2. mars 2021 Deltar i mange spleiser selv. Jeg er kritisk til hva jeg spleiser da. Dagens var til han som trenger ca 3 millioner for å bevare synet. Håper han klarer det, men en skam at ikke Norge dekker dette. (Er ikke billig for Norge om han skal være blind resten av livet). Håper mange flere spleiser på det. Anonymkode: 0b8ee...379
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå