Gå til innhold

Hjelp til å finne kjole!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 😊

Skal i bryllup om to uker og trenger ny kjole! Problemet mitt er at jeg er lav og rund.. Er 167 høy og veier 88 kg. har mye rundt magen (fikk baby for et år siden) og gigantiske pupper... Desverre 😅 bruker str. 80 K fra change! Sliter med å finne kjoler der der ikke føles som puppene  skal sprenge seg ut av kjolen.. Noen som har tips til kjoler som skjuler magen og som har plass til pupper? 

Bor på landet (6 timer til nærmeste storby) så her er der netthandel som gjelder.

Anonymkode: 6733d...e6b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne kanskje? Med et cape til?

Ettersom du har kun 2 uker på deg, ville jeg ha valgt å bestilt mer enn 1 kjole (i tilfelle en eller flere ikke passer), ettersom du ikke rekker å bytte og få ny kjole i løpet av 2 uker.

Anonymkode: 508df...a68

AnonymBruker
Skrevet
Eller denne, fra samme link?

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei 😊

Skal i bryllup om to uker og trenger ny kjole! Problemet mitt er at jeg er lav og rund.. Er 167 høy og veier 88 kg. har mye rundt magen (fikk baby for et år siden) og gigantiske pupper... Desverre 😅 bruker str. 80 K fra change! Sliter med å finne kjoler der der ikke føles som puppene  skal sprenge seg ut av kjolen.. Noen som har tips til kjoler som skjuler magen og som har plass til pupper? 

Bor på landet (6 timer til nærmeste storby) så her er der netthandel som gjelder.

Hva er kleskoden i bryllupet?

AnonymBruker
Skrevet
fra samme link

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

fra samme link

AnonymBruker
Skrevet

Kjole i blomsterblondeb?$eg$&$em$&$ep$&$el$&n=ell_1069599-03_Fs&mw=231 Kjole i blomsterblonde

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er kleskoden i bryllupet?

Det skal være dress og finkjole. Tror ikke det er så superformelt.. Men kan kanskje legge til at jeg skal være forlover 😂 det er kanskje en viktig detalj.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjole i blomsterblondeb?$eg$&$em$&$ep$&$el$&n=ell_1069599-03_Fs&mw=231 Kjole i blomsterblonde

Jeg ville valgt denne i rosa, fra samme link som over

AnonymBruker
Skrevet

Kjole med broderi, design Ida SjöstedtKjole med broderi, design Ida Sjöstedt

denne var også veldig fin :ninuskapus: (fra samme link)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ps. Du kommer direkte til kjolen på nettbutikken Ellos, om du klikker på bildene

AnonymBruker
Skrevet

Zalando har uuutrolig mye å velge i! Hadde bestilt feks 5 aktuelle der , som er litt stretchy i stoffet, og prøvd hjemme, og sendt tilbake resten :) gratis retur tror jeg :)

Anonymkode: 5cda7...3ed

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...