Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er skikkelig feit. Men det har vært sommer lenge nå, og jeg vil sole meg. Jeg har bare ikke turt!

Hvis jeg går i parken, og soler meg, slik de tynnere av mine medsøstre gjør, regner jeg med å få noen stygge kommentarer, eller bli snappet bilde av. Jeg får stygge kommentarer og blikk bare jeg går i T-skjorte og shorts fra før. Men når det er så varmt som det er nå føles det fryktelig urettferdig å ikke kunne legge seg i parken og høre noe god musikk og bare slappe av.. 

Hva syns dere om feite folk i lite klær i sommervarmen? Skal jeg dra til parken? 

Mvh Varm 

Anonymkode: 711d8...8cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker penere om alle mennesker generelt enn hvordan du selv omtaler deg i overskriften. 

Jeg har nok med min kropp. Gå med det du vil. Drit i andre. 

Anonymkode: a244b...362

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det et større problem hvordan du omtaler deg selv enn hvordan du kler deg. Hvis du har et så lavt selvbilde npr det gjelder kropp, er det ikke rart at du tror andre tenker dårlige tanker om kroppen din. 

Folk flest har nok med sine egne komplekser. Når jeg skal kjøpe bikini kjøper jeg en som fremhver det jeg vil fremheve og skjule det jeg ikke er så fornøyd med. Da føler jeg med vel i bikini. Passform har mye å si, så jeg ville gått en en spesialbutikk der de kunne hjelpe deg med å finne en bikini som du føler deg komfortabel med. Deretter ville jeg jobbet med selvbildet mitt. Hvis livet ditt preges svært negativt at ditt problematiske forhold til egen kropp ville jeg vurdert å søke hjelp for dette. 

Anonymkode: 57307...173

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er feit, å har store planer om å gå i bikini (når det først blir sommer her hvor jeg bor). Folk får si hva f** de vil :P om de har et problem med hvordan jeg ser ut så får de stikke ut øynene sine. 

Anonymkode: 9c3c7...363

• Liker 3
Skrevet

Jeg er også feit og vet du hva; jeg skal bruke bikini i sommer:-D

Ja, det er ikke alltid så moro når man sammenligner seg med de flotte sylfidene som jeg synes jeg ser overalt, men jeg er nå engang slik akkurat nå. Prøver å slanke meg men kan ikke sette livet på hold til jeg endelig eventuelt klarer å nå målet mitt. Jeg må gjøre det beste ut av hva jeg har tenker jeg:-)

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er skikkelig feit. Men det har vært sommer lenge nå, og jeg vil sole meg. Jeg har bare ikke turt!

Hvis jeg går i parken, og soler meg, slik de tynnere av mine medsøstre gjør, regner jeg med å få noen stygge kommentarer, eller bli snappet bilde av. Jeg får stygge kommentarer og blikk bare jeg går i T-skjorte og shorts fra før. Men når det er så varmt som det er nå føles det fryktelig urettferdig å ikke kunne legge seg i parken og høre noe god musikk og bare slappe av.. 

Hva syns dere om feite folk i lite klær i sommervarmen? Skal jeg dra til parken? 

Mvh Varm 

Vet du hva? Du skal rocke den kroppen du har! Du skal elske deg selv og hvordan du ser ut. Hva alle andre måtte mene og synes gjelder ikke. De kan du bare overse. Ser du at du blir tatt bilde av, så tenk på at de bruker den dyrebare tiden sin på deg! Jeg er ikke overvektig, men heller ikke tynn. Jeg er "normal" med litt fett her og der. Ikke sammenlign deg selv med andre. Det er oppskriften på katastrofe. Legg fra deg artikler om kropp og unngå magasiner om kropp. Det er bare en av deg, en av hver av de andre. Alle er unike på hver sin måte. 

Jeg tenker at de som dømmer andre sitt utseende, har et problem med seg selv. Kanskje usikker, usikker på vekten sin, misunnelig på deg, osv osv.. listen er lang. 

Kos deg i bikini i sommervarmen! Bikini er et plagg som er velegnet for soling og bading. Ikke etter hvilken type kropp du har :) 

Jeg skal rocke bikinien i år. Gleder meg til sola dukker opp igjen. Har bare vært mye regn den siste uken :) 

• Liker 1
Skrevet

Kjenner jeg blir meget provosert over folk som kommer med kommentarer eller tar bilder.

Én ting er at det er naturlig å se bittelitt ekstra (da snakker jeg om under et halv sekund før ens høflighet bør kicke inn) når man ser noe utenom det 'normale'. Dette uansett om det er høyde, krykker, rullestol, vekt osv. Men å stirre, komme med kommentarer og bildetagning? Fuckin hell, der er det noen som burde få oppdragelse innprintet med spanskrør.

Personlig ville jeg sikkert registrert det og kommet fram til det samme jeg gjør når jeg ser veldig overvektige mennesker som trener så svetten renner i bøttevis: Kjør på! Creds.

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Gå i akkurat det du ønsker,ingen har noe med hva du går i :) 

Nyt sommervarmen og kos deg i bikini du,det fortjener du kjære

Skrevet

Strut that stuff! Vi kan ikke alle se ut som Victoria's secret-modeller. Og det er helt greit :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Livet (og sommeren) er for kort til å bry seg om hva andre måtte mene.. Finn en bikini som du liker og sol deg i parken☀️

Anonymkode: 32e5f...a5f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Folk må få gå akkurat som de vil, uansett størrelse. Og de som snapper bilder eller kommer med kommentarer er utrolig slemme, hvem gjør sånt? Respektløst!

Endret av Blod
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ok å ta bilder av andre uten deres samtykke

Anonymkode: f93a6...0e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her!

Vil bare si takk for svar, har sett på en bikini og nå kjøpte jeg den joggu også!

Feit er ikke et negativt ord for meg, så det får dere tenke hva dere vil om - feit bare hvordan jeg ser ut.

AnonymBruker
Skrevet

Så uhyggelig at du får kommentarer og blikk bare ved å gå i ordinære klær. De fleste er imidlertid opptatt med sitt, og legger seg ikke opp i hvordan andre ser ut på varme dager der bikinien tas frem. Jeg synes du fint kan sole deg i bikini som alle andre. Men jeg kan jo dessverre ikke garantere at du er fratatt blikk og kommentarer fra ufyselige mennesker. 

Anonymkode: de293...88d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...