Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #1 Skrevet 3. januar 2005 Er det noen her som har blitt sammen med eksen sin etter at det har blitt slutt et par ganger, og som har fått forholdet til å fungere bra igjen?
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #4 Skrevet 3. januar 2005 Nei. Ikke på lang sikt... og det gjelder for alle?? :-?
Gjest Melk Skrevet 3. januar 2005 #5 Skrevet 3. januar 2005 Ja, etter slutt noen måneder en gang. Tror årsaken til hvorfor det er slutt og hva man gjør etterpå har en del å si.
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2005 #6 Skrevet 3. januar 2005 Det ble slutt etter to år, og vi var fra hverandre et par måneder. Etter tre år til ble det slutt for godt. De samme problemene som gjorde at det ble slutt første gang, var årsak også andre gang.
CheapChampagne Skrevet 3. januar 2005 #7 Skrevet 3. januar 2005 Nei, de problemene vi hadde da det ble slutt første gang, var de samme som gjorde at det ble slutt andre og tredje gang.. Nå er det definitivt slutt!
shy Skrevet 3. januar 2005 #8 Skrevet 3. januar 2005 Hei, motsatt her; vi hadde det HELT SLUTT i ca 5mnd for 7 år siden, men vi ble sammen igjen, og den dag i dag lever vi lykkelig sammen i ekteskap, og venter barn. Begge visste hva som måtte til for at vi ikke skulle gå på samme "smellen" en gang til, og det klarte vi å forandre på.... veldig deilig. Jeg tror faktisk at hvis vi ikke hadde hatt den perioden fra hverandre den gangen, så hadde vi ikke hatt det så fint sammen nå! Lykke til shy
Polly Ester Skrevet 3. januar 2005 #9 Skrevet 3. januar 2005 og det gjelder for alle?? :-? Jeg svarte for meg selv jeg... siden spørsmålet gjaldt om noen her hadde opplevd å bli sammen med eksen og fått forholdet til å fungere... jeg kan ikke vite hva andre får til eller ikke... var det feil å svare det?
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #10 Skrevet 3. januar 2005 Har skjedd at det var slutt (da jeg var par og tjue), og ble bra igjen, men en dag var det definitivt over. Må svare nei, til trådstarter. Har aldri blitt noe forhold igjen, etter at mine forhold er avsluttet. Men vennskap er noe annet.
Suzy Skrevet 3. januar 2005 #11 Skrevet 3. januar 2005 Nei - jeg har aldri gått tilbake til noen etter at det ble slutt. Tøyer meg som regel så langt første gang at jeg er helt ferig med dem...
Gjest Daniella_ Skrevet 3. januar 2005 #12 Skrevet 3. januar 2005 Jeg og min kjære var sammen i 3 år. Så har vi hatt ett opphold på litt over ett år, og har nå vært sammen i 1år igjen (tilsammen 4 år). Vi har det kjempe bra...og det er bare å håpe og tro at det vil gå bra
Gjest Cerise Skrevet 5. januar 2005 #13 Skrevet 5. januar 2005 For meg har det ikke funket, hadde et opphold på at par mnd, så ble vi sammen igjen, men det varte ikke lenge, hehe. Tror det hadde noe med at hele fyren var totalt feil for meg, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå