Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På trinnet jeg går nå har jeg hatt norsk hovedmål eksamen skriftlig og ble trukket ut i norsk sidemål skriftlig. 

Nå er det trekk for naturfag, matte, historie og norsk muntlig. Jeg kan ikke komme opp i naturfag og matte fordi det er to parti som er trekt ut til de fagene, og det kun er et parti pr fag.

Men går det Ann å komme opp i norsk muntlig også når jeg har hatt både hovedmål og sidemål eksamen?

og er trekkene så tilfeldig lærerene skal ha det til?

de som hadde matte skriftlig eksamen kan ikke komme opp i matte muntlig siden det bare er en matte eksamens karakter. Så det må jo de som "trekker" ta hensyn til?

Anonymkode: 13940...ad7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må vel være sånn at navnet til de som har hatt et fag skriftelig, ikke er med når de trekker muntlig i samme fag. Kan ikke være vanskeligere enn det.
Så hvis Ali, Melissa, Silje og Benjamin hadde norsk skriftelig, så tar de bort de navnene når det trekkes i norsk muntlig. Resten av de i klassens navn er med i trekningen.
Det er hva jeg tror.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Belima skrev:

Må vel være sånn at navnet til de som har hatt et fag skriftelig, ikke er med når de trekker muntlig i samme fag. Kan ikke være vanskeligere enn det.
Så hvis Ali, Melissa, Silje og Benjamin hadde norsk skriftelig, så tar de bort de navnene når det trekkes i norsk muntlig. Resten av de i klassens navn er med i trekningen.
Det er hva jeg tror.

Alle har norsk hovedmål skriftlig, mens jeg, Sara, Ali, Benjamin og Silje ble trukket ut i skiftlig sidemål også. 

Norsk er jo tre karakterer, men skal vell litt til å bli trukket ut i muntlig norsk også? Og at vi da kommer opp i et annet fag, mens de som hadde matte skriftlig kommer opp i norsk muntlig

prøver å gjette meg frem til hvilket fag jeg kommer opp i😂😂

Anonymkode: 13940...ad7

Skrevet

Blir spennende å høre hva du kommer opp i.
Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...