AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #1 Skrevet 8. juni 2017 Hvordan gjør jeg dette? Og spesielt badet, da de skal være der om natten. Redd de skal sette seg fast bak dusjkabinettet eller under det. Anonymkode: 20ad2...a60
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 Hvorfor skal de være på badet om natten? Jeg har hatt katter i massnge år, å så lenge man beskytter ledninger best mulig og sørger for at persiennesnorer ikke henger så går det fint uten at man trenger å stenge de inne. Anonymkode: 42dab...663 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #3 Skrevet 8. juni 2017 Unngå snorer, ledninger og plastposer liggende rundt. Se over at du ikke har noen planter som er giftige for katter stående Anonymkode: 21266...f1f
Gjest Kim Skrevet 8. juni 2017 #4 Skrevet 8. juni 2017 Hvis det er noen rom som er mer problematiske som f.eks badet. Så vil jeg anbefale og rett og slett holde døren stengt. Ellers så er det som personen over meg sier.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #5 Skrevet 8. juni 2017 Les den tråden og se konsekvensene av å ha en katt påbadet. Har du bad med fliser, så er badet ikke anbefalt oppholdssted for katter, eller andre dyr. Anskaff heller et veldig stort bur, eller en gammel lekegrind du rømningssikrer for kattungen. Anonymkode: b708f...95c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå