Gå til innhold

Forlover- hvor mye skal jeg gi i bryllupsgave?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forlover, og nå lurer jeg på hvor mye som er vanlig å gi i bryllupsgave. Jeg har virkelig null peil, så setter pris på tips! 😄

Litt om andre utgifter: Utdrikningslaget kostet 1000 kr per pers. Kjolen og skoene jeg måtte kjøpe (brudens ønske) kostet 1000 kr. Bryllupet er i utlandet, og flybilletter og hotell kommer på rundt 6000 for meg. (Det er ikke slik at de ikke forventer gave siden de gifter seg i utlandet, som noen gjør. De har satt opp gaveliste og en dato hvor man skal komme hjem til dem før bryllupet og levere gavene).

Anonymkode: f60e3...89f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

H E R R E G U D  for en bridezilla. Om bruden skal bestemme hva du skal ha på deg, så skal hun også betale for det! Hallo, det der hadde jeg aldri i livet gått med på. Jeg hadde ikke gitt gave i det hele tatt om jeg allerede hadde punget ut 1000 kr på klær og sko jeg ikke fikk bestemme selv..

Anonymkode: d2ae2...5af

• Liker 4
Skrevet

Oi! Jeg ville betalt kjole og opphold for forloveren min hvis jeg skulle giftet meg slik 😳

Da jeg forlover til min beste venninne, ga vi 2500kr til bryllupsreise, og mannen min slengte med en 500 lapp til idioti (så 3000kr tilsammen). Men jeg betalte ikke for opphold og ble ikke diktert på hva jeg skulle ha på meg. (Selv om jeg dobbeltsjekket med bruden før jeg kjøpte kjole)

Jeg ville gitt en symbolsk gave hvis jeg var deg. Eller lag noe som representerer vennskapet deres. Du har fadern meg brukt nok penger på dette bryllupet. Det er da ikke du som skal gifte deg 😠

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud for noen summer! 

Synes ikke man skal forvente gave når gjestene allerede må betale for å reise dit bryllupet er. Har alltid drømt om å ha penger til å leie et lite hotel i Frankrike hvor gjestene kan bo gratis i 2-3 dager, bare spise og slappe av som gjester i bryllupet vårt. 

Oooops avsporing :fnise: 

Anonymkode: 3208c...733

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...