AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Hei Noen uker siden gikk jeg plutselig opp noen kg. Jeg tenkte med en gang at det bare var vann, eller at det ville stabilisere seg igjen. Jeg har verken økt matinntak eller trent annerledes enn før, og jeg er veldig sikker på at forbrenningen min ikke har blitt dårligere. Det har nå gått 3-4 uker og vekta er fortsatt det samme, vil ikke ned igjen til der den var. Hva kan dette komme av? Vil det stabilisere seg? Anonymkode: c3bc4...3fa
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 Du kan ikke gå opp noen kg på noen uker uten å endre livsstil betraktelig. Da er det i så fall en sykdom som gjør det og du bør kontakte lege. Anonymkode: b4f79...845 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #3 Skrevet 8. juni 2017 Altså - noe MÅ jo ha endret seg for at dette skal skje. Når på dagen veier du deg? Har du hatt det for vane å veie deg fram til nå? Altså - kan det hende at du har vært på denne vekta før uten å vite det fordi du ikke har veid deg? o g -Hvis ikke du teller kcal kan du ikke være helt sikker på at du ikke har spist jevnt over mer /mer kaloritett enn vanlig. Eksempel: Anonymkode: cec01...13c 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #4 Skrevet 8. juni 2017 Gjør det noe da? Hvis du har gått en del ned i vekt blir forbrenningen langsommere jo slankere du blir. Altså trenger kroppen mindre og mindre energi for å holde samme vekt. Hvis du spiser og trener helt likt, mens forbrenningen blir langsommere, vil det føre til at du legger på deg. Jeg vet ikke om det kommer av det, men det kan være en mulig forklaring Anonymkode: e5426...d69
sofie777 Skrevet 8. juni 2017 #5 Skrevet 8. juni 2017 Slo sammen to tråder der samme spørsmål ble stilt sofie777, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå